Sleep Tight



HejHej

I fredags så åkte jag och sov hos mamma till i lördags. Det var skönt att träffa henne igen, Har längtat så mycket efter henne, Hoon har ju varit på smekmånad i Aruba.

I Lördags så lämna mamma mig hos min papppa, Jag behövde duscha innan jag åkte hem till Elin,
egentligen så skulle vi möta nicole, men hon fick inte komma. Så vid sju-tiden typ elr nåt så cyklade jag och elin till Alida. Efter tio min så kom th också, Vi åt först mat sedan så satte vi upp tältet, haha tyvär så hade det inget golv så det blev JÄTTE kallt på natten, Jag typ sov inget... Men vi Hade iaf JÄTTE mysigt tycker jag.

Och idag så åkte vi och shoppade, hittade inte nåt,utan bomulls-pads. Kom på hemma att jag skulle ha köpt strumpor och raklödder..


Sleep Tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0