Jeans imorgon :)

HejHej


Imorgon så ska jag och anna gå och shoppa jeans :) Hoppas att jag hittar ett par snygga på JC ;) för isåfall kan dom sy upp.... (Är för kort för alla jeans !!!!!!!!!)
Haha :P

pussPuss
 nu ska jag åka och handla med pappa (mat) och sen så ska vi hämta wilma :*


Barnvakt

HejHej

idag så har jag varit i skolan som vanligt... Hade inga roliga lektioner idag...

Imorgon så ska jag och Elin vara barnvakt :) Kuuuuuul!!!
hahah morgondagens outfit är leggins och linne elr nåt :P hahah
Har typ alltid haft leggins när jag har varit barnvat :)


Puss kyss


Dagens outfit


3/4armad tröja- Ginatricot
Baslinne- Ginatricot
Jeansleggins- H&M

(Tidinställt inlägg)
Så nu är jag och möter Elin. :P

See ya


Skolfotot är här :)



Väldig dåligt ljus!!!! Men här är mitt skolfoto ;)

Hola ;)

Varit barnvakt idag :D Med dom bästa Erica & William!!
Idag så skullle vi göra tortilinilåda men Daniel (pappan) hade köpt fel.. Så det fick bli fiskbullar istället...

Har ni några ideér om vad Jag, Elin, Erica & William kan göra på höstlovet??

imorgon så har vi glosförhör i spanskan!!! Kommer typ inte gå bra! Det är liksom 57 glosor!! Och det är för många!!!!!! Elr vad tycker ni?

Adios ;)


Dagens låt


Vågar inte visa mina känslor för er..

Förlåt Elin,Therese,Alida,William och Erica
 för att jag inte vågar visa mina känslor för er!
Men så ni vet så ÄLSKAR JAG ER MEST ÖVER HELA JORDEN!!!!

Love you all



Rengnar...

Hej

Idag blir det bara slappa :) Rätt  så skönt :P
Haha sitter fortfarande i  pyjamas :D haha
Måste typ plugga och duscha idag också,.,,, BLÄ!!
haha

ses


Dagens låt


slutade ett idag :P

HejHej

imorgon så blir det Fiesta(?) :D
Blir nice :)

Lägger in bilder nån annan dag;) vet inte om det blir så mkt blogg-inlägg i helgen
vet inte vad som händer liksom :)

Kyss

Fett kallt idag :(  Brrrr....


Snart FREDAG :D

HejHej

Fick skjuts hem av anna idag ;) Skönt då slapp man att åka buss och gå från trinntorp... På fredag då händer det grejor :D japp för då är det elins halloween fest :D niceit


Har inte spec blogg-lust idag så vet inte om det blir några mer inlägg idag...

pussokram


Dagens låt


Svar på kommentar:

Therese: För att jag har tröttnat på den här!!

:P


Besviken!!

Hola .Que hay?

Kom hem från buttericks för en stund sen.. Jag ville ha en mask med typ typ-trasor på och så men
dom i kassan fattade inte vad jag menade så fick bli en scream mask ist...


Nu när jag kom hem så började jag fundera om jag ska göra en ny blogg...
Ni får bestäma-
Kommentera vad ni tycker!!

Pussokram Johanna




Dagens låt


Buttericks idag :)

HejHej
¨
Idag så blir det buttericks med th och alida :) Blir nice ;) alidas pappa skjutsar
 oss dit och vi får typ ta oss hem själva!! Vet inte hur det kommer gå :S haha. Är inte så bra
inne i stan!!
Har iaf precis målat naglarna.. Tog en av annas. En isadora typ 113 :) Blev rätt så bra men jag ska måla
ett lager till sen :) 

Vet inte hur mkt jag ska ta med mig men jag tror att jag tar med mig pengar så att det
räcker åt min mask :P 

Nu ska min syrra göra ett inlägg på hennes blogg som är Wiiilmisen.blogg.se


XoXo Johanna



 


Fixat gäststugan idag :D

HEJHEJ. IGÅR BLEV DET MYS I STUGAN!! MEN INGEN BECK :( MEN BUSRINGDE LITE ISTÄLLET ;) HAHA!! BLEV TACOS TILL MIDDAG OCH CHIPS OCH GODIS TILL SNACKS ;) IDAG SÅ FIXADE JAG OCH ELIN UPPE STUGAN TEX STÄDA OCH SEN SÅ MÖBLERADE VI OM LITE. OCH TOG UPP EN JÄTTESKÖN FOTÖLJ ;) HAHA:) BLIR RIKTIG NICE VECKA!! FÖRST PÅ TISADAG SÅ FYLLER ERICA ÅR OCH DÅ SKA VI FIRA HENNE OCH SÅ.. SEN PÅ FREDAG SÅ ÄR DET ELINS HALLOWEEN-FEST :D JAAAAAAA!!! LÄNGTAT SÅ!! IMORGON SÅ SKA JAG ,aLIDAALIDA OCH THERSE TILL BUTTERICKS :) OCH HANDLA GREJOR TILL ELINS FEST :)
GODNATT

Datasalen

HejHej

nu sitter jag i data-salen och håller på med svenska. Ikväll så ska Elin sova över här :D
Blir mysigt, vi ska kolla på Beck :)

ses


Dagens låt


Barnvakt imorgon <3

Hejhej

Imorgon så blir det att vara barnvakt :) skulle igentligen vara på fredag men blev imorgon istället :) 
Har pluggat lite idag för vi har prov imorgon i No. :P Hoppas jag klarar det :S

Pussokram Johanna

Älskar dig verkligen Elin. Tror att det blir vi 4 ever.


Dagens låt


Pluggar...

HejHej

Sitter och pluggar svenskan som ska bli klart till imorrn. Men har bara en grej kvar :)
Sen så ska jag göra några matte-blad som vi fick idag. Har matte-prov imorgon
kommer nog klara mig, Det är bara några saker som är svåra/jobbiga :)

Idag efter skolan så (slutade 13.05) så skulle vi ta den som gick 13.31. Jag
och mia skulle ta den. Mén den bara åkte förbi skolan!!! haha så då gick
vi in till slöjden (elr jag, mia ville inte följa med). Där var Elin,Therese och Alida :) 

I helgen så händer mkt grejor. Ska först sova hos elin från imorgon till lördag.sen så ska vi klippa
 oss på lördag morgon. Sen 
så ska vi åka och shoppa, Med Th och Alida. Riktigt trevligt :) 
Sen så vet jag inte om jag ska sova hos Elin till på söndag elr inte :)    

XoXo


Tisdag

HejHej

idag efter skolan så var vi barnvakt. Var väl okej idag..
 Dom var rätt så bråkiga idag(!).

Orkar inte skriva så mycket nu.. är trött efter dagen så ska nog gå och sätta på
mig pyamas och fixa ansiktet och så.. 

Godnatt


Elin & Therese på alidas och Therese's fest.


Haha Elin.. Vi failade :$


Haha Elin.. Vi failade :$


Klippnig på lördag

HejHej

Efter skolan idag så gick jag och elin och boka klippnigs tid. Igentligen så ville vi klippa oss på
fredag men det blev på lördag kl 10 ist.. Elin har 9.00 :P 

Jag vet att jag har uppdaterat dåligt den här veckan.. Men nu är det så att
jag har inte så mkt tid längre. Typ läxor och branvakt o kompisar. så tänkte bara 
säga att  det blir så mkt inlägg o så.  Men vissa dagar så kan det bli några :) 

Pussokram   


Äntligen Fredag :D

HejHej

Kom hem från William och Erica för någon kvart en halvtimme sen.
Idag så har vi gjort broccolilåda. Blev väl lyckad (enligt oss, William åt ingenting typ !!!)
Sen så målade vi löv och lite annat...

Men idag i skolan så hade vi gympa sista lektionen. DET VAR FETT JOBBIGT!!! Men kul :D
Det var basket. Men vi körde typ fia med knuff :)
Olle var i samma lag som jag. Vi vann typ varje gång :P Haha
Han går på basket och jag hade väldigt tur!! Jag satte den typ varje gång :D
HIhi

Jag vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt den här veckan!! Men hemma hos mamma
så har jag ingen data och jag får inte låna hennes data :'(

Imrgon så ska vi till landet... TRÅKIGT!!!!
Vill verkligen inte det men anna och pappa vill plocka svamp :(

Kyssar


Jag vill att det ska bli sommar igen ;D


RSS 2.0