Birka

HejHej

Har kommit hem från birka nu.Det var riktigt kul. Har köpt en Marabou(?) king size, Mavala(?) nagelack, 10-Pack Extra tugummi och en godis napp :P

Men nästa år så tror jag att vi kommer åka viking er silja, Typ.

Vet inte vad jag ska göra imorgon. Kanske åka till landet men vet inte.

Saknar dig Elin,Thoe och Aida ♥ <3 <3
Love you all


Några timmar kvar till....

Birka Paradise.

Hej

Som ni vet så ska jag bort idag. Blir nriktigt nice ska åka med Mamma,Wilma,Peter,Alexander,Sussie(mammas komis),Moa och Erika.
Har typ bara 50 kr på mitt konto så det blir inte mkt shopping på taxfreen :(
Båten går iaf typ halv 6.




Hej då . kommer inte blogga någont mer tills imorrn. Kanske lägger in nåt till inägg men tror inte det :P



Hejsan svejsan

Hej

Sitter i soffan o kollar på golf typ. Förlorade på monopol :( Haha
Imorgon så fyller wilma år :P Har inte köpt någon present ...

Vecko-planering för vecka 30:
Måndag: så Firar vi Wilma.
Tisdag: ingenting :P
Onsdag: Golftvling med släkten i nynäshamn typ.
Torsdag: BIRKA PARADISE med Erika,Moa och Sussie(mamma,Wilma,Peter o alexander). :D :D <333
Fredag: kommer hem från birka.

Jag kommer nog inte att kunna skriva så mkt i veckan för min data funkar inte. Först så är den VÄLDIGT seg och sen så kan den inte skriva vissa bokstäver.

Så gissa vad jag önskar mig i julklapp??
EN MINIDATA!!!

Hihi pusokram Johanna


Monopol

Hejhej har varit borta och så jag har inte kunnat blogga nåt Sorry. Nu sitter jag iaf och spelar monopol med familjen :p <333 pussokram

Hej hemma från Landet nu!!

HejHej

Kom hem ieftermiddags... ELr nåt??
Kommer att lägga in lite bilder nu...

 VI ade iaf JÄTTE mysigt tycker jag. Blev mkt poker och monopol :D


Jag på väg til landet :P

Wilma och Elin :)

Juste jag och elin har liksom sovit över sen förra lördan :) Hahha nästn en vecka :P
Imorgon ska vi nån stans och shoppa lite ska handla parfym (puma) och en väska typ :P

Pussokram :


Bingo :P

hejHej

har varit på talludden idag med Elin.
Vi var där ensama ett tag, Men sen så kom En familj.
Ni vet när vi praoade så tror jag att jag berättade om att vi blev jagade av några småbarn.Hihi. Dom kom idag (elr William och hans lillasyster kom) det var nice, Och vi blev erbjudna att passa dom så han fick vårat nr(pappan). Så han kommer typ att ringa nån dag. vet inte när ...

Ikväll blir det Bingo och Popcorn :D

Pussokram<3


Har inga bilder på datan (Elins dator).
Kommer väl att lägga ut några när jag kommer hem från landet. :)


Är hos elin...

hejHej

Sitter hos elin efter en dag på talludan :P
Vi kommer att äta middag här och soova hemma hos mig :)

Blir inte så långt inlägg.

Pussokram


Imorgon åker jag hem...

HejHej

Blåser jätte mkt nu, Det är jobbigt för då kan man inte sola utan att frysa.
Har bara doppat mig en gång idag, Tror att det blir fler dopp.
Nu ska jag gå och sola(ENDÅ)
HEHE

Pussokram


Är på mörtö!!!

HejHej

Nu sitter jag med min kusin Tuva <3333
Dom små planerar att jaga oss.
but keep dreaming guys! (?)
Vet inte om det blir så många inlägg Eftersom det är så fint väder :)

Pussokram Johanna

Här är tuvas blogg!!! <3




Ska till mörtö imorrn

HejHej

Nu har jag lagt in låtar på min mobil typ från 98 till 131st.
Imorse så vaknade vi vid typ 9 elr nåt. Sen så var vi uppe i stugan ett tag. Sen så skulle vi gå ner och jag hade inte någon nyckel och det var LÅST!! Så Therese fick öppna från balkongen(dörren var öppen). *phuu*
Sen så åt vi frukost och fixade iordning oss för the beach :P Men först sså gick vi ner till trinntorp och köpte två pizzor:) som vi skulle dela på.
Sen så väntade vi bussen för att åka till stranden. Alida mötte oss på bussen, Sen kom hanna där Elin bodde förut.
Vi badade bara EN gång, Men det var för att det var så kallt och blåsigt.
Senare så hände det en sak med alida.(Vill int berätta).
Efter vi hade varit på stranden så åkte vi till Elin. Där badade vi vattenspridare. HIHI

Imorgon så blir det att åka till mörtö :)
Ska vara där till på fredag. Men kommer nog att lägga in några inlägg. Hoppas att Tuva har med sin data.

Älskar er Alida,Elin och Therese Vad som en händer <3333

Har inga bilder på den här datan så blir väl någon gammal.
 Pussokram :D


Julafton 2008


måste skynda oss

Hejhej

Skriver lite kort. Ska ta en buss från elin kl 19.39
Elin står i duschen så vi måste typ springa till bussen.
Idag så ska jennifer,elin och thoe sova hoss mig :P


Nu ligger jag och solar. Ska har och bada ...

dsc02398 (MMS)

Nu ligger jag och solar. Ska har och bada nu hej då'


Hej har precis vaknat

HejHej igår blev det satt på sent vet inte när men sent blev det .idag så blir det ner till trinntorp med elin o alida. Blir kul. Imorgon blir det att åka till mortö. Ska vara där till fredag. Puss

Elin och th idag när vi åkte till mortö

dsc02446 (MMS)

Elin och th idag när vi åkte till mortö


Ligger uppe i stugan

Hejhej ligger i sängen uppe i stugan med elin och alida . Th kunde inte. Idag på har jag iaf varit med elin och th på mortö, det var Nice :p <333 imorgon så ska jag typ bada vi trinntorp elr nåt:p pussokram johanna

Hissar och Dissar


Hissar

*Glass

*Mina kompisar

*Havet

Dissar

*Att sommaren går FÖR fort.

* Tyresö Centrum

*MIn kamera


Förlåt.

HejHej

Sorry för dålig uppdatering men det är inte så kul att blogga när det är så fint väder...

Fick just reda på att min farfars höft har hoppat ur led igen (typ sjunde gången).
Tror att jag lägger in ett till inlägg senare.

Pussokram.


Hahah gillar bilden.


Mobilbloggar

Hejhej. Idag så har jag varit med elin,th och jennifer. Vi var och bada vid talludden. Det tar Nice <333 imorgon så ska typ jag,elin och th till mortö. Mitt landställe.det blir Nice. Pussokram johanna

Varit vid trinntorp :)

HejHej

Idag så har ja varit nere vid trinntorp och badat :P Det var Nice :P
Imorgon så ska jag sola och bada med eiln och th, typ.



Nu kommer bilderna från igår igår :)





Inte så bra bilder men har ju dålig kamera på lömobilen :P

Pussokram


Tyresö Centrum ;)

HejHej

Kom hem från tyresö centrum för kanske en timme sen. Där klippte jag mig och Shoppade vi (jag o Wilma)
Köpte många grejor elr iaf tycker jag det.
Skriver vad jag har köpt kommer bilder typ imorn.

En Tunika- H&M, 99 Kr
Ett linne- H&M, 49,50 Kr
4 Depend Nagellack- Kicks, 25 Kr/st
Depend Nagellacks bortagningsmedel- H&M, 25 Kr
En Underdel- H&M, 79 Kr(?)
Hallon Boby Cream- Body Shop, 89 Kr
Pärlörhängen-Glitter, 64 Kr

Tror att det var allt elr nej Ben&Jerry Galss också :P

PUssokram :)


RSS 2.0