Nytt


Vad tycker ni? :P

jag köpte inte träningsbyxorna, dom satt ingen bra!!
Så istället så köpte jag den här ultra snygga klänningen :) Har bara inen aning om när jag ska använda den!!! haha

Godnatt ... Zzzz


Zuego Idag :)

HejHej förlåt för dålig uppdatering!!

Ska berätta lite kort om helgen.
I fredags så häämtade mamma mig i skolan sen så åkte vi till coop och handla grejor till mitt bak :)
Sen så åkte vi till mormor och åt mat och baka :) Jag sov där.. var mysigt.

På lördagen så stog jag i centrum med klassen och sålde fikabröd och så. Gick sådär... 

 Och idag så blir det träning med elin. och så tror jag att jag ska köpa tränigsbyxor från h&m . Vi får se med mamma....

syns :)


"snygg" bild på mig och ein ;P haha


Ny Header :)

Har inte uppdterart så bra. Men jag har hållt på md en ny header :D
Ni ser den säkert just nu. haha ;P

Enkel men tycker att det blev rätt snyggt :D

aja

Godnatt :)


Dagen

TjoTjo

Idag så var jag i skolan har varit okej. Var och åkte skridskor. haft typ engelska och matte..
Blev ingen träning idag pga elin mår dåligt :'( Men fick ju lite träning när jag åkte skridskor haha.. NOT Men jagska typ träna på söndag men jag vet inte. På lördag så kan jag inte för då ska jag stå och sälja bröd i centrum
 (Med klassen).
Tror att jag ska göra chokladmuffins och .... Har ni någon idé??
Imorgon så ska jag vara klar med "bilens historia" och sen så ska jag sova hos mormor.. ;P


Love you all.


Mia, sofia, josefin och jag.

Jag,sofia,josefin och Mias



Åkt skridskor idag


Video från idag i ishallen :)  

Home from school :)

HejHej¨

Idag hännde det inget speciellt i skolan... Utom att elin åkte hemn:'(
Hon mådde dåligt..

nu måste jag skriva om bilens historia!!! TRÅKIGT....
det är till No:n

Peace & Love



Snart en månad sen ...


skolan


HejHej

Nu sitter jag nog och syr en nessäsär på syslöjden :)
Ska börja med en tunika klänning sen :) Man vill ju ha bra betyg i åttan sen :)

Johanna


Kort videoblogg


??

Hej kom hem från skolan för typ en halvtimme sen. Man kan typ inte lägga in video's just nu :( Tänkte lägga in dagens låt. Idag så har det iaf inte hänt nåt speciellt. håller på att lägga in lite låtar på mobilen iaf.
imorgon så blir det träning med elin iaf. ska typ fixa ett kort och så. Vet inte vad det blir ör träning då iaf.
orkar inte blogga mer just nu, måste plugga lite spanska och engelska ...

puss o kram :)


Haha en "fin" bid på mig och wilma :P


RALLY på ikea :) (old movie)


sunside :)

HejHej

Sov i stugan inatt med elin.vi hade jätte roligt. Måste passa på...innan vi ska flytta!!
Anna och pappa har gjort slut så då måste vi flytta. Orkar inte prata om det..

Nu är jag hemma iaf har duschat och fixat mig lite :)
Kollade precis på solsidan :D Så skönt program alltså :D

Godnatt iaf :) <3


Är med Elin

Hej hej hej

nu är elin hos mig och idag visade hon mig sin nya affärsidé... väldigt bra men den är hemlig framöver, men den kommer ta er med storm!!!

hejdå vi hörs!


Skolan

HejHej

Nu sitter jag i datasalen ;) Har typ svenska. Har skrivit klart dikten, så jävla tråkigt!!

Gick bra igrå på sinningen :P

Aja måste gå nu ;P


Söta elin ♥


Dagens låt


Så jäkla skön låt :D

Glömde handuk!!

Har precis fönat håret.. Skulle igentligen ducha på F&S. Men jag hade glömt att ta med handuk.
Så efter jag duscha så åt jag kl var typ halv nio då.. Inte bra att äta så sent.

Imorgon så händer iallafall igent speciellt. Slutar vid 14.00. Typ.

Påtorsdag så blir det träning igen :)
Så himmla skönt att träna alltså. Men då blir det spinnig.
Och då kommer mitt Prova-på-kort att ta slut :'( Så då måste vi typ köpaa månads kort elr nåt..

Nu ska jag kolla om det går nåt brqa påå tv:n.
Kommer inte göra nåt inlägg imorogon så att ni vet.

Godnatt sötisar.

(kommer en dagens låt strax)



Jag just nu :)


Spinnig

HejHej

Idag så har jag tränat spinning :) Det var kul. men inte så jätte jobbigt!
Imorgon så blir det skola igen.. Händer nog inget speciellt!!!

Hade jättetrevligt igår kväll med Jossan och Elin.
Innan bio:n så åt vi på nåt Café/restunrang, Alla tog pannkakor. Gotti :P
Haha vi typ skratta på bio:n när det var helt tyst :D
Sen kasta vi godis omkring oss ;D
Sen på slutet så gick jag och elin fram och dansa för all plubik. Fett kul.

Själva bio:N var inte så kul..

Vi syns :P


Haha Elin och jag. ♥


Bio today :)

HejHej

Igår så hade jag och elin myskväll med erica :)
Vi tog lit kort på webbcamen, spelade yatzy.
och busa ;)

Sen så sov jag hos elin då så kollade vi på DH och myste :)

Imorse så kolle vi på två avsnitt till av DH. Sen har vi snackat och så.¨

Nu är jag hemma för att fixa mig lite :)

Sen så ska jag,Elin och Jossan åka och kolla på bio ;)
Ska bli mysigt.

See ya sweeties


Förra året vi simmade med skolan!!
SÅ TRÅKIGT!! Ska göra det i veckan.


Skola,träna ;P

Hej-svejs

Idag så kom jag till skolan en halvtmme försent för att nån lastbil hade åkt i diket!! Idiot!
Så jag och Wilma fick gå från oss till th. Därifrån så fick vi skjuts :D
Hade iaf Beeptest ii skolan idag. Så himla jobbigt o man har dålig kondis!!! (Jag)
Kom typ till 6,5 3. Sådär men det var väldigt jobbigt!!

Efter skolan så gick jag oc elin till henne. Fixa oss och åt mellis åkte och träna :)
Körde ju Jympa medel idag det var mkt jobbigare men inte lika kul som bas!! och inte lika bra musik elr rörelser!

Imorgon så kansk det blir barnvakt åt Erica :D
Men vi får se med Daniel!!

Hejdå och godnatt ♥


miin sötis Hoppy <3


Imorgon så blir det tränig igen!! :D

Hej. HUr mår ni sötnosar?

Idag så hände det inget vanligt som vanligt alltså..

Imorgon så bilr det träning igen, Skönt :)
Jympa igen :) Men imorgon så ska vi köra medel, h9oppas att det inte bir för svårt!! Haha

Vad ska ni göra imorgon då?

Ses


Våren/tidig Sommar 2010. Vill ha Convers igen!! Men i årr ska jag nog köpa ett par
höga vita Converse. Och Önska mig Vita och svarta låga Converse ;)


Dagens låt


Skönt att träna igen :D

Tjena

Började med skolan idag. Var sådär..
Hände inget speciellt..

Men efter skolan så gick jag och Elin hem till henne och åt mellis innan vi skulle till F&S.
Vi fick ta bussen dit och där mötte elins pappa som också skulle träna.
Innan vårat pass började så gick jag och elin och strechta(?).
Vid **:** så började vårat jympa pass. Det var väldigt kul men Jobbigt.
Efter det så gick vi och sprang, Sen duscha vi och basta :)
Får se imorgon om man har någon träningsvärk!!

See ya


Vill att det ska bli sommar igen!!
Men den här sommar kommer jag att se bättre ut! Hoppas jag !!!!!!!!!!!!



I ask you!








Home :D

Kom väl hem vid fem elr nåt. då gick jag och duscha :) VÄLDIGT skönt!!

Imorgon så är det skola igen. Det ska ändå bli skönt att börja skolan igen.. Men inte med alla läxor!!
Och seen imorgon ska jag och elin träna på F&S på ett grupp-pass ska bli skönt att komma igång med träningen på riktigt!!

Nu ska packa för imorgon och så.. så ses ;P <3

Löve ya

Kommentera vad ni tycker om bilderna från Hälsingland som jag har tagit:







Hälsingland

Tjaba, Nu sitter jag inne med farmors data i hälsingland. Åkte hit igår. Jag och Wilma satt och kolla på film resan upp.
Idag så har vi iaf åkt snöskoter :D <3 så himla kul!! haha.
Det är jätte mycket snö här! Lite jobbigt att gå i det.

Juste imorse var jag och Wilma och körde spark ;P Också kul, Mendet gick inte så bra för oss!! haha

Jag hoppas att pappa kan släppa snöskotern lite och åka till Dollar store :D Där kan man alltid hitta nåt man behöver. :P <3 Nu tror jag att jag ska kolla med wilma om vi ska gå ut och sparka igen. 

Vi var och handla lite mat förut, Och då var det  fett många som sparka till affären :P

Syns

Höhö :P


Dagens låt


Varför?

Har liksom fortfarande inte förstått varför vi inte får träffa er på typ en månad??
Ingen vill säga nåt liksom..
Jag kommer ihåg när vi var på skansen. Det var fett länge sen..
Jag vill träffa er nu!!

Längtar efter er William och Erica!!



Dagens låt


Dagens låt


Har gjort naglar ♥

HejHej

Idag så gick jag och elin upp JÄTTE tidigt!! typ vid halv åtta. På lovet liksom.. Men jag hade tid vid 10 för att göra gelénagla. Blev jättenöjd :D Jag har Rosaglittriga tippar.
Kommer bild på dom sen ;)

Men när jag och Elin hade varit och fixat mina naglar. Så åkte vi och åt.
Sen åkte vi til elin där hämtade min pappa mig.

Love you all ♥


Tuffingen bloggar

Tja tja!
Nu har jag (Elin) smitit in på Johannas bloggkonto igen!
Johanna och Therese kollar just nu på rena rama rolf, och skrattar. Kul humor..
Strax ska vi se film!

PEEEEAACCCEEE OOOUUUTTT!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag och Johanna nyss.

Godmogon

HejHej

Vaknade nyss. Tänkte berätta om dagens planer.

Vid lunch så ska familjen åka till fyreshov (?) och bada. Det är typ ett äventyrsbad. :)
Sen innan vi åker hem så ska vi äta på en kinaresturang någonstans.

Tjenixen


Där vi ska bada :)


Kvart i ett!!!

TjaTja

Hoppas ni hade kul igår.
Det hade väl jag , Men vi hade inga gäster :( <3

Idag iaf så vaknade jag vid KVART I ETT!!!
Mamma ba: Godmorgon , Elr jag mena god lunnch! . Hahah.

Har iaf duschat, Sminkat mig och så..

Ska inte göra nåt speciellt idag :P

Ska kolla på polisskolan sen :D hahah så kul!!

Ses


RSS 2.0