Glömde handuk!!

Har precis fönat håret.. Skulle igentligen ducha på F&S. Men jag hade glömt att ta med handuk.
Så efter jag duscha så åt jag kl var typ halv nio då.. Inte bra att äta så sent.

Imorgon så händer iallafall igent speciellt. Slutar vid 14.00. Typ.

Påtorsdag så blir det träning igen :)
Så himmla skönt att träna alltså. Men då blir det spinnig.
Och då kommer mitt Prova-på-kort att ta slut :'( Så då måste vi typ köpaa månads kort elr nåt..

Nu ska jag kolla om det går nåt brqa påå tv:n.
Kommer inte göra nåt inlägg imorogon så att ni vet.

Godnatt sötisar.

(kommer en dagens låt strax)



Jag just nu :)


Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du bli dagens blogg?

Gå då in på min blogg anmäl dig här http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/vill-du-bli-dagens-blogg.html :)

2011-01-20 @ 22:16:39
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0