Pokerface

HejHej

Tänkte berätta lite om igår kväll och idag :)
Igår så var ju min kusin här, På kvällen så spelade vi poker med marker och sånt det var fett kul :D haha vann inte ! :'P
Idag så har vi också spelat poker ´vann faktist en gång!! och förlora en gång .

Nu har jag iaf ätit middag :P

Ikväll blir det Big Brother  :D
Det står mellan Vanessa och Roza! Vet inte vem jag vill ska gå vidare ! hehe


Cul8er :P


Kusinen här :)

HejHej

Idag så har vi varit och kollat på en trappa som min kusin Tobias har gjort. :)
Var väldigt fin. Den var typ i ett slott någonstans.

Sedan näär vi kom hem så fikade vi och nu sitter jag och bloggar :P

Igår så blev det våfflor och glass :)
Idag så blir det antingen våfflor elr hamburgare :)

Aja nu ska jag plugga lite no :(

CUL8ER


Bildkälla: Google


Plugg, PLugg, och ännu mer plugg.

HejHej

Nu sitter jag och pluggar. Ska skriva en filmrecension på I taket lyser sjärnorna.
Väldigt jobbigt! Sen så blir det att plugga NO för vi har värsta provet nästa fredag!!
så det blir ingen vidare uppdatering, idah.

See ya


In school right now!


Nu sitter jag nog och håller på med mina byxor på syslöjden.

LOVE


Godnatt


Top model

HejHej

Idag så har jag tränat! Det var skönt.
När jag kom så åt jag Pizza sedan så duscha jag. :)

Nu sitter jag och kollar på tv. Top model tog precis slut ! Sedan så blir det
Världens bästa hotell !! Dom är så himmla gulliga. (NI som sett fattar) Sedan så blir det BB.


See Ya


Träning

HejHej

Om en halvtimme så ska jag ta bussen till elin. Och då så ska vi ut på promenad + Styrke träning!
Ikväll vid nio sitter jag och elin i publiken till big brother! :D
Sjukt kul ska det bli :)

Igår så var jag och elin och shoppade!

Dett hittade jag ¨:



Pussokram :)


Äntligen!

hejhej

idag efter skolan så föllde jag elin hem och sedan så gick jag till bussen. Sedan så åkte jag till pappas jobb.
Han slutade precis när jag kom dit. Och då åkte jag och pappa till olisen och fixade passet :) Så nu är det klart!
Kommer typ nån dag nästa vecka. Och då kan vi boka biljetterna :D

Imorgon så blir det tränigng tror jag. :) Vet inte vart än :P 


CUL8ER


Här kommer lite bilder från bröllopet!

Kommer inte skriva till alla bilder


Mitt hår :)

Mammas snygga hår :P

Photo by me :D


Våran limo :)



P B M



Mamma, Var hon inte vacker??

I do <3

LOVE



Tänkaren

Alexander


I kill you (haha )



Min söta kusin :*



Bröllops tårtan/Bakelserna


gotti

Haha

Dom fletsa bilderna har Peter tagit,Men några har jag tagit :)

CUL8ER


Grattis mamma och Fredrik!

HejHej

Igår så firade vi Peter som fyllde 18 år, :) Sedan så åkte jag,Wilma och mamma till hotellet Det var väldgt nice :P
Det var väldigt mysigt! På morgonen så åt vi frukost på hotellet. Var väldigt gott :)
Sedan gick vi upp och måla naglarna och så! Sedan så gick mamma och fixade sig hos en frisör. Och s¨så gjorde vi lockade vi håret på varandra ( Jag wilma) (kommer bilder sedan hur ja såg ut) 

På vägen till ulla winblad så fick jag,mamma, wilma och fredrik åka limosine ;)
då såg vi Alexander Ryback. limon var fett flashig :)

Cul8er


Bröllopsoutfit <3


Helgens planer!

Cha Cha

Idag blev det tränig, Vi körde Spinning, Var riktigt skönt!! :)

Imorgon så ska vi fira min brosa, Han fyller 18 år!! Han är stolt för då får han dricka på mammas bröllop på lördag, Haha :P VI ska typ äta på Texas Longhorn (?) Sedan så ska  jag, mamma och wilma sova på hotell :)
Och då kommer vi fixa våra hår (jag, wilma) Medans mamma fixar sitt på en salong :)

Juste.. Kommer någ inte att bli så bra uppdateringar !!


CUL8ER


Vill ha det tillbaka!!


Hissar och Dissar



♥ Våren börjar komma.

 Converse! 

Min familj




♦ Slask


♦ Väntan...

♦ När man inte kommer på vad man ska skriva (som här)


Jympa

HejHej

Idag efter skolan så gick jag och klippte mig. Hon klippte mig på typ en kvart! :) 
Sen så gick jag till elin. Innan vi åkte och träna. Idag så blev det jympa. Det var kul.


Har inte så mkt att skriva om idag.


Nu ska jag först kolla på facbook sen så ska jag kolla på big Brother :)



Dagens låt

Dagens låt:
Artist: Madonna och AKON.
Låt: Celebration'

Här hittar ni den!



No passport today..

HejHej

Idag så vara det skola igen... Men vi fivk reda på matte-prove, Där fick jag 26/40, Det är väll okej..
Och på Engelska-provet fick jag 95/109 :) (vet inte om det var MVG elr VG)

Iaf efter skolan så åkte jag till curves och sa upp mitt träningskort.
Och efter det så var det meningen att mamma skulle skriva på pappret och sedan lämna mig i Centrum, Och att pappa skulle hämta mig där och så skulle vi åka och fixa mitt pass... Men det blev inget .. För det första så hade pappret åkt ut i skåpet, Och sen så sa pappan att det skulle bli för stressit.. Så det fåår bli någon annan dag i veckan.


Imorgon så skulle jag tydligen klippa mig!! Vill egentligen inte det, för jag gillar den längd jag har nu.. Men ska iaf klippa mig efter skolan, Sedan så ska jag typ åka och träna.

Nu ska jag plugga lite .

See ya


goodnight


Big Brother time


Röstade precis på Sanna!

Katharina och cilla passar fan inte in i huset!!!!


15 Mars

Nu tjejer! Den 15 mars smäller det !

Då börjar Desperate Housewives!!
Missa inte!!!!


Ikea

Tjo bree

När jag vakna så åkte vi till Ikea och handla lite. Sen på vägen hem så lamnade Anna av mig vid Elin. Och där var Jag ett tag sen så fick jag och elin skjuts av hennes pappa oss till F&S. Idag så körde vi station jympa.
Var väldigt jobbigt!

Imorgon så börjar skolan ingen... Har inte lust med det !


See ya


Längtar så sjukt mycket Efter detta!!! Ska till disneyland,Shoppa converse,Bada på sant monica, Åka till Hollywood, kolla på nån bro haha, gå på universal studios.


Good morning


Godnatt <3

Godnatt mina sötisar ♥


Hot or Not


Vad tycker ni? Hot or Not?


Ont i huvet!

Cha Cha

Ligger och kollar på melodifestivalen. Bara för att jag inte har nåt annat att kolla på.

Har iaf JÄTTE ont i huvudet! Tog en ipren för typ en kvart sen... -_-'

Ha det bra älsklingar <3


Jag nån dag


Pizza

HejHej

Idag till middag blir det pizza :D Gotti

Ikväll blir det att kolla på big brtoher om det går på tv idag :) Annars så ska jag ladda ner nån film på min stora dator. Och kolla på det :P

See ya


Hoppy idag ! haha är han inte söt <3


Men in black

Hola

Sitter och kollar på "Men in black" med min syrra :)

Så himmla skön, Hehe. Älskar Will Smith (Den mörkhyade)!! Så bra skådis.


Pulka-åkning


USA

HejHej

Sov över hos elin från igår :) Igår så var vi barnvakt, Det var kul :D
Sen så kollade vi på big brother. Och snacka och så :)

Imorse så mös vi och kollade på DH, Sen så gick vi till skolan och hämta elins läxor :)
Sen så kollade vi lite på linas kvällsbok. Men han inte kolla klart,
För jag skulle till bussen :) Men hann inte med den jag skulle så jag fick vänta i en kvart drygt..

Men när jag kom hem, vid maten så berättade pappa att vi ska åka till Usa  :D
Istället för att åka utomlands på höstlovet så åker vi till usa på sommarlovet i Tre veckor!! 
Vi kommer att åka flyg i 21 timmar dit. Och sen så kommer vi typ att mellanlanda två gånger.. MenMen 
Ska bli så jäkla kul alltså :D Vi ska åka från Los Angeles till typ Californien , Elr nåt Haha vet inte rikigt :D
Men åker typ om 17 veckor!! 

Pussokram


Vart på Landet :)

TjiTjo

Igår vid elva så åkte jag BUSS till landet( Har aldrig gjort det på 13 snart 14 år). Farmor och Tuva mötte mig vid affären vi handla lite. Sedan så åkte vi till huset. När jag hade vart där någon timme så gick vi till en tjej som heter Amanda, Hon bor på landet! Att hon klarar det! Haha. Iaf så höll hon och tuva på med hennes häst. Jag stog och kollade på! Jag gillar inte hästar. (Sorry alla hästälskare men alla har olika tankar om allt)

PÅ kvällen så kom Amanda över. Hon sovde över hos oss.'
Vi fick "lila huset" för oss själva!!! :D Var fett nice :)

Imorgon så ska jag och Elin sova över :D
Hon kom hem från norrland idag :D !!


Pussokram

(Sitter och kollar på big brother nu, om nån bryr sig)


Dig från jag träffa imorgon :D <3


RSS 2.0