Nya kläder

Här är  kläderna jag köpte :P


Två st toppar från H&M 69.50kr

Tights H&M ?kr
st strumpor Lindex 99kr
Bh H&M tror den kosta 69kr.



Pussokram <33


Nacka Forum

Hej

Har precis kommit hem från en promenad med hundarna... Iaf så var jag och Anna och handla i forum nacka köpte
Två tunikor/toppar, En bh, Tre par strumpor och Två par tights ..
Efter vi hade vart och handlat så åkte vi till mammas jobb och hämta min jeansjacka, Som vi hade besällt men såklart var den för liten. Elr jag kunde inte knäppa sista knappen(den längst ner), så jag tror att jag ska byta den :S

Pusspuss 


.

HejHej

Har precis kommit hem från en cykelrunda med Anna. Vi skulle ha cyklat till skolan och tillbaka men borta vid hansbo hållsplatsen (nästan) så började min cykel att krångla. så vi fick åka tillbaka... Även fast vi inte åkte hela vägen så var det jobbigt . :S dålig kondis...

imorgon så är vi iaf lediga :D

Går inte att lägga in några bilder från mobilen så får bli en gammal bild

Johanna♥


Har inget att göra :)

HejHej!!

Rubriken säger det mesta..

veckan som kommer blir riktigt skön.
Måndag: Studiedag
Tisdag: vanlig dag
Onsdag: Prao
Torsdag: Prao
Fredag: Ledig (om man har samlat in pengar så)

Värsta slapparveckan :D :D :D

Det känns inte som det är två veckor kvar tills skolan slutar. Efter som det fortfarande är så kallt (elr kallt och kallt)
Men vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig...

Pussokram <333


Dagens låt


HejHej!!

Hej 
 
Sitter och kollar på tv. Och längtar till imorn... NOT!!. Då är det IP-dag .. Fett tråkigt!!.



Jag

Puss <333


Var på bröllop igår!!

HejHej!!

Var på bröllop igår, kom hem igår sent typ 23.30 elr jag låg i sängen då men jag tror att vi kom hem vid 23. 15 kanske. Hade iaf jätte kul. Grattis Thomas och Joanna. Inte för att dom läser min blogg men ändå. Jag,Wilma,Peter,Alexander och jesper och lite Emil(han sprang efter) vi lekte först Burken, sen så körde vi vinken. Det var sjukt kul. Var länge sen man körde det :P.

Och juste i fredags så var det ju pjamsparty. Tog knappt några bilder så...
Men det var jätte kul... TACK ELIN.


johanna


Alexander i bilen på väg dit.


Elin i fredags!!


Fixar mig lite :D

HejHej!!

idag har det inte hänt nåt spec . Men kommer att hända :D ska strax elr kl 16.30 gå ner till busshålsplatsen och vänta på bussen(konstigt) så kommer jag att åka till Elin och ha fest :P


pussokram


tänk om man skulle gå så här idag .phuu :)


Party imorn !!!

HejHej!               Sitter och kollar på tv. Imorgon så blir det till Elins FEST!! HIHI!! MEN FÖRST SKOLA OCH SEN SÅ SKA JAG HÄMTA WILMA OCH LÄMNA HENNE HOS FRISÖREN ,MAMMA SKA KLIPPA SIG. MEDANS JAG SKA KÖPA PRESENTPAPPER TILL ELINS PRESENT... SEN SÅ ÅKER JAG HEM TILL PAPPA OCH FIXAR IORDNIG MIG.. JAG KOMMER FÅ ÅKA BUSS :( .       PUSSPUSS <33333

Har lektion!

HejHej!!

sitter i klassrummet och har ingen lärare så passa på att skriva lite :)
Lite dålig uppdatering på senaste.

♥Johanna♥

 


Dagens låt


Dagens låt


Hemma!!

Nu är vi hemma elr igentligen så har vi varit hemma ett tag men inte så länge...



Snart på långpromenad!!

HejHej!!!

Snart ska jag och familjen på en långpromenad med hundarna.
Idag så har det vart skola TRÅKIGT!!.
Imorgon så ska jag till sofia efter skolan och då ska vi sälja bullar..

pussokram <33


Dagens låt


Hemma!!!

Hejhej!!

Nu är jag hemma. Kom hem från sickla nyss har vart och shoppat.
Igår så¨var det jätte varmt var på mörtö då , Jag och Anna var och sola typ hela dan. Fett skönt. jag tror att det kan ha vart närmare 30 grader vid 12 tiden.

Vad har ni haft för väder?

Imorgon så blir det skolan igen ....

Johanna.


Mörtö.

Hej alla glada!

Sitter och bloggar nu men om nån/några timmar så ska jag och wilma åka till mörtö båten går ty kvart i tre.
Iaf så har Annika, Elvira och emil sovit  över har varit jättemysigt.
Det blir någ inte någon uppgradering den här helgen, Elr så blir det på Söndag typ vet ej när vi kommer hem.¨


johanna♥


Dagens låt


Tacos!!

Förlåt för dålig uppdatering!!

Hejhej!!

Har precis ätit mat och ni ser vad det blev för något ...
Idag fick vi sluta kl  13.00 ist för 15.00 så vi fick sluta 2 timmar tidigare.
Imorgon så kommer Annika, Emil och Elvira hit och ska sova över.
Idag så kom Sofia T fram till mig och elin och sa att hon fick prao på slottsvillan, Vi bara "WOW" *host*. Sen så sa hon att hon fick prao på draken där Elin och Ronja skulle praoa . Fett konstigt för jag kom inte in där och vi frågade först. Hon frågade typ i måndags och hon har inte ens gått där och det har vi hon känner bara en som går där...

♥johanna♣


Talang

Hejhej . Sitter och kollar på talang nu . Haft en jobbig dag idag på jag orkar inte skriva mer .

Dagens låt


Är i skolan

HejHej!!

Är i skolan och har spanska TRÅKIGT!!
Min låtsaspappa ska till miami imorgon och då ska han typ köpa ett par converse till mig elr parfym. Typ den nya DKNY parfymen.


Pussokram <333


Trött och sur!!

HejHej !!!

Rubriken säger rätt så mkt men jag är sur för att egentligen så skulle vi fixa min cykel idag men så blev det inte...
Är rätt så shoppingsugen idag (igen) men har igen att göra det med :(.. Och wilma ska simma så hon kan jag inte heller gå med ...

vad har elr ska ni göra idag?

Pussokram<333


Dagens låt


Berättar lite om igår!!

hej!

Mer än att kolla på macher så var jag och Wilma i cantrum , jag köpte en pyamas(stavning?).



Från H&M
Något suddig bld!!!



Johanna


Ny Header!!

Tack alida !!

Har fått en ny header nu fett snygg.
Elr vad tycker ni?



♥johanna♥


Ny header!

Hej hej!

Alida här! Vad tycker ni om den nya headern?

Kolla gärna in på min blogg aliiidaas.blogg.se.

Ha det bra!


Com Hem med wilma!



Haha så skön :D <3333

Dagens låt


Snart går vi och kollar på...

Alexander.

Hejhej !

Riktigt trött.. men ska senare gå ner och kolla på Alex när han har en mach, Mot min kusin jag håller på min kusse.
Sen tror jag vill gå ner och shoppa :D


johanna♥






Hej!

HejHej!!

Har för en stund sen kommit hem från mormor och morfar som har passat mina kusiner . Så söta.
Nu ska jag skicka en sak till Alida :P




♥johanna<3


Dagens låt


Bredbandsbolaget


Slottsvillan :D

HejHej!!

Sitter och kollar på tv.
Igår så var det matte-prov och jag fick 19/27 inte så jätte bra,men godkänd :P.
Idag så hade vi sv-prov det gick bra tror jag...
Och idag efter skolan så gick vi till slottsvillan och där träffade vi Nina(min förra dagis fröken). Vi undrade om vi kunde praoa där. Dom sa att det redan var två st som hade sökt då vi skulle (Elin ocb Ronja). Iaf så sa dom att dom skulle ringa imorgon . Men dom ringde idag och nu ska vi praoa på skattkammaren :D.

pussokram <333 


dagens låt


ONT!

Hej

Jag orkar inte skriva så mkt men iaf så har jag JÄTTE ont i nacken. 


Dagens outfit 


Väldigt suddig!!

puss


Dagens låt


OMG!!



FETT LÄSKIG FILMKLIPP...



Tja!!

HejHej (Igen)

Är det någon som skulle kunna fixa min blogg/Header??

Puss



Dagens låt


Tja

HejHej!!

NU sitter jag och sjunger litte :P. Mia titta över litte...

Det är JÄVLIGT mkt prov/förhör den här veckan
Måndag:---
Tisadag:Engelska förhör
Onsdag:Matte-prov
Torsdag:Svenska-prov?
Fredag:So-prov

Johanna♥






Vässarö..



Dagens outfit...


LIte suddig!!
Svart linne, H&M
Svart kofta H&M
Byxor ????


Dagens låt


 ♥Johanna♥


Godmorgon!!!

HejHej alla morgonpigga!!

Idag blir det väl skola och träna...

Vad ska ni göra idag???

♥pussokram♥


Juste..

Glömde ...
Dagens outfit!!


Vit linne
Linne H&M
Jeans från ginatricot.

pussokram <33


Studsmattetävlingen 2010!

Hej

Har precis sagt hej då till th och alida, Som jag var med idag.
När vi kom hem vi ca halv fyra så gick vi och lämnade våra grejor och sen så gick vi ner och studsa studsmatta :D
Vi åt ostfrallor på den så det är typ ostsmullor ÖVERALLT. Så började vi hoppa över dom och det blev till studsmattetävligen 2010...
Jag vann !! HIHI.
Fast det var riktigt jämt :P..
Vi spelade typ in allt och det blev väll på drygt 40 min. HAHA.



Pussokram <33


Ska nog spela The sims om det funkar..



Youtube.

HejHej !

Nu vet jag hur man lägger in låtar på bloggen så ska börja med "Dagens låt"... <33







Pussokram <333

Valborgsmässoafton 2010

Hej Hej!!
Har typ precis kommit hem från Elin.
(Igår)Det börja med att jag kom till elin vid typ Halv 6. Sen så åkte vi till Hanna Vid Ca 6. Där fick vi mat Förätt: Toast, Till Varmrätt: Typ Carbonara elr nåt licknande... I alla fall så åkte vi till Alby vid ca 19.00-19.30 typ...
  Brasan var jätte dålig. Hannas pappa kom och hämta oss vid typ halv tio. sen blev det att soav över hos Elin.

 Vad har ni gjort på valborg då?


Pussokram ♥


RSS 2.0