Hej

Hej alla sötisar ... är i skolan och har robert :( ska till mamma idag och vat inte vad jag ska göra .... skrivar kanske mer i... senare :D

Ännu mer snö :(

Hej sötisar ! Jag som längtar till sommaren och på kommer det ännu mer snö :( det gillar jag inte ! Man kan inte bli brun på vintern ! Och det vill jag :) i går var det bara 3 månader kvar till min födelsedag ;) det gillar jag :) jag funderar på vad jag ska ha för fest ! Jag vet att jag ska ha fest i alla fall jag fyller ju ändå 13 :d

är i skolan :)

hej alla ...

nu sitter jag i datasalen och bloggar vi har en vikarie som luktar pyton!!vi har typ rast hela tiden :)
.... jag skrive kanske mer i kväll

pussokram johanna

Sitter och kollar på tv:)

Hej .nu sitte jag och kollar på tv och skriver från mobilen :) <33 jag ska nog ha och sova nu elr jag ska det :) <33 pussokram johanna <33

Hemma från skolan :)

Hejsan hejsan ...

tja .....
idag har det typ inte hänt nåt specillet  .... eeeeeeeee.....
jag skriver senare för jag kommer inte på nåt.... jag går och kollar på bloggar nu istället ...


pussokram johanna

hej alla glada..

Hej !!!!

Hej alla ..

idag hadde vi profil och vi slutade kl 15.00 men  jag och josefin fick sluta tidigare för att hinna med bussen .. vi sprang upp till våra skåp och vi hann som tur var :)

vi gjorde plast grejor :) det var rätt kul ....

Välkommen hem therese !! Vi syns imorgon va??...


pussokram johanna

Hej sötisar ...

Hej alla sötisar!!!


Har kommit hem från skolan (han med bussen aven fast vi slutade sent :P)
ska göra lite läxor (elr en svenska läxa )...   





kanske skriver mer senare ... KANSKE .

pussokram johanna


Hemma från fösta skoldagen:p

hej alla nu är jag hemma från fösta skoldagen (som ni säkert fatta på övertexten ) det var kul att mötta/träffa alla ingen (inte lärarna) :)...

nu ockar jag inte skriva mer (elr jag har inget att skriva om )





puss och kram johanna



tack igen för headern Elin:)

RSS 2.0