Dans imorgon!

Hejhej ! Sitter i köket nu och kollar på när mamma bakar matbröd. Det är typ nåt bröd med massa nötter! Hehe.

Idag har vi haft so- prov. Det gick hyfsat bra tycker jag! Hehe, tur att jag kunde alla orden!

Imorgon så är det dans igen! Ska bli kul!! Då ska jag också sova hos pappa, som ska bli skönt för då slipper jag gå upp så tidigt!

Kl 03:00 på fredag så kan jag börja använda min IPhone ordentligt! Alltså att börja sms:a, ringa och vara inne på internet utan wi-fi !! Hehe

Nu ska jag fortsätta matte , har nämligen matte-prov imorgon!

See ya !

Jag just nu.


Datasalen!

HejHej


Sitter i datasalen nu och har so/Sv.. Borde egentlingen plugga men orkar verkligen inte!!!

Sitter iaf och lyssnar på musik på IPhonen!!


sötaste


IPhone!!!!!!!

Hej. Hej

Sitter just nu och kollar på en film. Längtar verkligen till fredag!!! För först då kan jag använda min telefon! Det är nåt med sim-kortet! Tyvärr! Så på fredag så smäller det haha! Då får jag använda min nya baby!

Aja nu ska jag fortsätta och kolla på filmen!

Byeeeee

Det hät åt jag igår kväll! Mums!


Fotboll och musik

HejHej


Sitter just nu oc lyssna på musik och kollar lite på hammarby på tv:n.
 Lyssnar just nu på "Turn me on" med nicki Minaj och David guetta!! Kan inte fatta att alla hans låtar äger!! Man vill bara dansa! Haha

Idag har det bara varit skola typ inget speciellt, Han med veckans bas i matte men nu satsar jag på snabb!!

Nu ska jag gå in i mitt rum och kolla på nåt annat! Hehe

byee



Längtar tillbaka till USA! Vill bort från kylan!




4 saker ni inte visste om mig...

Här kommer det tre saker som jag tror att ni inte vet om mig! Inte alla iallafall.

1. Bryter ihop rätt så ofta. T.ex.  Om pappa/mamma /nån blir arga eller säger nåt jobbigt ( typ nej) så går jag oftas in på toan (eller nåt annat ställe som ingen kan störa mig på)  och gråter ut! Efter det så går jag oftas och unviker personen! så den inte ska se att jag gråtit.

2. Älskar kött ! Absolut det pappa har skjutit!

3. Dålig på att visa mina känslor!

4. Är rätt så asocial! (dålig egenskap som jag äger)


Landet!

HejHej

Igår efter skolan så åkte jag,Pappa, wilma och vår lila bebis hoppy till landet.
Där så kollade vi på fillm åt en JÄTTE god ren- sadel.

Imorse så var pappa och jagade och fick en älgkalv! Grattis .

Imorgon så blir det konfa-möte!!

Nu ska jag fortsätta att kolla på fångarna på fortet!

see yaa


Bild från Mörtö! Vill ha sommar så jag kan åka dit igen!


Desperate housewives !

Hejhej

Idag så har det var skola hände inget speciellt!

Men om 20 minuter så börjar DH igen !!!!! Yeah !!

Godnatt


Klippt mig och handlat skor!

Hejhej

Idag sp var det skola. vi fick reda på spanska och matten! Kunde ha gått
Bättre på spanskan! Imorgon så blir det plugg!! Matte, spanska och engelska om det inte kommer nåt mer!

Efter skolan så följde elin med mig när jag skulle klippa mig! Det gick bra visar bild sen ! Klippte bort ca 3cm tror jag.
När jag hade klippt mig så åkte jag till elin. Vi snacka lite och spela beta. Hehe

Sen när jag kom hem så åkte jag, Wilma och daddy till port73. Vi gick in och handla skor på
Skopunkten, sen så gick vi till jula och kolla efter en abdapt till min kamera (eftersom den är köpt i USA) men vi hittade ingen, så vi får kolla nån annan stans!

Sitter och kollar på en Hammarby match! Vid åtta så ska jag kolla på "pengarna på bordet",
Imorgon så är det DH prämier!!!!

See ya


Dem här skorna köpte jag (pappa) idag!


Ligger i sängen!

Hejhej

Ligger i sängen och kan inte sova !! Hoppas jag kan strax.

Idag så har jag varit med Elin, Gucci och Prada! Bi hade det väldigt mysigt! Vi tog en promenad till slottsparken dör fotade vi lite. Hade tyvärr inte med min kamera! Har inga batterier! Och kan inte ladda först jag har skaffat en abdapt (eftersom jag köpte den in USA)


Aha nu så ska jag försöka sova
Godnatt

En bild från idag! (bild av Elin )


2 oktober

Hejhej

Idag vet jag inte vad som händer !

Igår så var jag med mina kusiner och moster. Och sen så var jag med bästisen !!

Hejdå


1 oktober 2011!

Hejhej

Vaknade för tio min sen! Och det är
Kasst är jätte trött men jag kan inte somna om
Nu! Så
Nu ligger jag i sängen och chillar lite..

Skrivet nog senare om vad jag ska göra under dan!

Johanna

Hoppy när vi precis hade hämtat han!
So söt!


RSS 2.0