Hej

tja idag har  jag bara varit hemma och slappat, Igår så var jag hos min moster och bakade pepparkakor med min kusse som  är 2 år   pepparkakorna blev vita av mjöl...

igentligen så skulle jag kolla på newmoon imorgon ,men den blir inget med et men det gör inget för att mammma har beställt filmen den ska komma i veckan. jag och wilma ska kolla på den på en gång när vi kommer hem då...

vad ska ni göra i helgen?

puss och kram johanna


En månad kvar!!!

idag så är det en månad kvar tills julafton yes ...
gud vad jag längtar dit hoppas jag får en ny mobil:) XD

Hej!!

hej idag har jag typ inget att skriva om...
Utom att jag verkligen vill titta på Newmoon!! jag kanske ska kolla på den på söndag eller nåt jag vet inte...


puss och kram johanna:)

pukad dag !!

Idag så skulle jag kollat på newmoon med några kompisar , men man kunde inte resarvera platser och iingen hade ett bio kort ,
Och så blev det ineget med det...
Så frågade jag mia om hon ville kolla på den imorgon efter skolan , men den sluter kl 20.30 och min pappa tycker att det är för sent...(eller jag vet ingentligen inte för jag har inte frågat... )
men jag är inte den som giller att fråga såna här saker...
så jag vet inte...






puss och kram johanna !!!

jag vill verkligen se den.....
 

YES!!!

Idag fick jag veta att dom har byt åldersgränsen på Newmoon till 11 istället för 15 så jag kan gå själv  , jag fick veta det av  sofia T i min klass ( hon är värsta fanset) på NO:n och hon skrek och grätt typ elr nåt :)
Jag skulle gärna vilja se den men jag har ingen att gå med , det har premiär idag!!!
jag har redan läst newmoon (när jag hör din röst)och håller på med ljudet av ditt hjärta nu ( det är trean)

Imorgon ska vi kanske till mörtö men vi ska bara dit om det inte är dåligt väder!! så jag hoppas att det typ spö rengnar elr nåt sånt för det är så himla kalt och så är det tråkit där...

puss och kram johanna

Simning med skolan!!!

Hej idag har jag varit i skolan... (tråkit som vanligt) 
Vi var i samhallen det var as tråkit , det var nog roligare att åka ditt en att vara där och det mennar jag jag och jennifer hadde as kul , det var nog mest kul när jag och hon satt i matsalen och jag höll på med min mobil och kollade på lite bilder jag har fått från sofia T ( en massa bilder på jacob balck/ taylor lautner...) hon ville ha en massa bilder så då fick hon dom och en av bilderna så är han utan tröja (och har perfekt kropp, hihi) och man ser en bit av hans byxor ..

 Men huvudsaken är att Adam & co (anton,kembel och max) kom och satte oss brevid för att det typ inte fans plats nån annan stans och jag höll ju på med min mobil när dom satt där och jag har han (jacob black/taylor lautner ) som bakrundsbild...(men har tröja på sej där!!)

Kembel såg och frågade om jaf gillade twilight och jag sa så klart JA fast jag fattade inte att han kände igen han ifrån filmen ...( lite konstigt )

sen när jag kollade på bliden som han inte hadde någon tröja så sa Adam R bara
" hallå har du en naken kille med tarzan byxor på sig "  och jag bara
" Nej , varför skulle jag det "
och så bytte jag till en annan bild på han(jb) och visade jag adam
" nej inte den byt bild !!"
och jag byte bild och så var han inte på det ställat jag hadde flyttat till ...



Och det var roligt när det hände !!


hej då vi syns !!

har varit i centrum...

Hej idag har jag varit i upplandsväsby centrum jag kan bara säga att det är mycket bättre än tyresö centrum väsby centru, har allt typ allt som inte tyresö har...


jag vari i alla fall på gina och letade efter jeans lessings men hittade inget man jag hittade några snygga på h&m jag ska ha i morgon...


På tisdag är simnig med skolan ock jag vet inte vilken bikini jag ska ha ...


xoxo johanna

Ska åka snart!!

Hej idag ska jag till min kusin hon fyller 13 år ... asså hoon är min kusin på pappas sida men jag ska dit med mamma det tycker jag är miffat.. Min pappa ska inte ens dit och fira henne ... 

 
xoxo johnanna

Newmoon!!!

Idag är det en vecka kvar  tills det är premiär på newmoon jag vill bara se den men jag har  typ inga  att se den med och sen är den från 15 år men från 12 med vuxet sällskap tror ock hoppas jag och jag skiter i om den är från 13 det kan jag vara !!typ alla tjejer i min klass utom josefin och sofia ns vill se den typ vi är värsta freken ... nej jag skoja bara !!


jag vill se!!!det var den bästa bilden jag hittade!! 






hej då!!  ska snart kolla på  idol ! kalle rycker idag hoppas jag !!!

Är lite förkyld!!

Idag har jag varit i skolan vi hadde profil från kl 12.00-15.00 jag och josefin höll på med allemansräten dat är så tråkig men vi gjorde klart den än då!!


I måndags så var jag hemma och hadde feber och var fökyld elr jag tror iallafall att jag hadde feber...
Det var då jag insåg att på vardagarna på tv så är det bara skit!!!! och det mennar jag anntingen så är det sånna här pogram om man gissar rätt så får man pengar pogram, elr så är det säningsuppelhåll ...
och vem vill kolla på överdrivna smala kvinnor pogram tex...


imorgon är det skola igen vi har idrott men jag ska be pappa skriva en lapp för att jag har as ont i halsen :( 


hej då skriver imorgon igen om jag orkar:))

Trött!!! och farsdag!!!

Asså jag är as tröt och jag tror att jag hadde feber i går frös ävan fast det var 22 grader i huset. Nu svettas jag i stället !!

Nu har jag och wilma ´get  (vet ej hur det stavas) pappa hans farsdags present han fick mandelmassa han älskar det !! jag tror att jag ska ge pappa det i julklapp också jag vet inte!!!!




Hej då !!! alla friska:(

Är hemma!

Hej idag har jag varit i skola jag trodde att vi skulle få dom språk vi har valt idag men det  blir inget fören måndag!!!
Imorgon ska jag handla en farsdag presen till pappa jag ska köpa sån här antonberg cholklad om det finns vid vivo!! (Pappa älskar mandelmassa) elr ska jag köpa en rulle av det istället jag vet inte !! den 4 decembeer ska jag julhandla typ jag måste handla presenter till familjen...
jag älskar julklappar!!




                                    Love johanna!!!!!


Idag!!!

Jag i matsalen!!




                               mia

mina "coola" vänner!!!

Hej idag har jag varit med mina "coola" vänner!! det är Mia,josefin och sofia. jag ska lägga i nåra bilder!Det här är mina  
Det här är mina "coola" vänner!!!! Mia ,josefin och sofia!!!!


                                        Dagens mat!!
sylt med pannkakor!!

Det här är mias tallrik med  sylt och en liten pannkaka!!!


Hej alla!!

Hej idag har jag varit i skolan !! asså jag var as seg ... Det kändes som att jag höll på att  somna på lektionerna!!!

asså jag är fortfarande trött jag ska lägga mig kl 21 istället för kl 22!!!!

imorgon har vi idrott det blir tråkit för vi ska inebany fett B


hej då !!


Alexander fyller år...

Hej!!
Hej idag fyller alexander 12 år !! inte så stort tycker jag ! han är liksom  med kompisar nu...
Har varit i centrum (i upplansväsby). i Fredrags så var jag med mina kusiner dom är så gulliga!!! Emil är två år och jätte söt , och Elivra är ungefär en månad och en vecka !!
När jag och emmil lekte i hans rum så släppte jag en boll på hans huvud och han springer och berättar för dom vuxna den skvallerbytan !!!!
imorgon är det skola igen så tråkit!! så här efter en vecka och en helg dte kommer bli så tråkit men endå roligt att träffa kompisar !
hej då :)


RSS 2.0