Godnatt!

Hejhej

Nu har jag kommit hem från framor och farfar. Det var nice, hoppade studsmatta med kusinerna. Och sen så åt vi gott!

Imorgon då ska jag kanske (troligen) vara med moster, Emil och Elvis(Elvira) . Vi får se imorgon, annars så vet jag inte vad som händer! Hör av mig!

Nu ska jag sätta på mig pyjamas, borsta tänderna och sen gå och lägga mig ( vi får se med det ) haha..

Blev konstig inlägg menmen?!

Godnatt


Julafton 2009


Grattis farmor !!

Hej hej!

Vid sex så ska jag åka till farmor och farfar och fira farmor! Ska bli mysigt. Har på min en klänning jag har sytt själv! Ska lägga ut en bild strax !!


Sees

Haha hittade lite gamla bilder på Ipoden (som jag bloggar på )
Bilden längs ner är jag, Wilma och Peter


Matte prov

Heeej! Idag så har vi haft matte-prov det första vi gjorde på morgonen! Jag tyckte det gick helt okej (tror jag)

Imorgon är det äntligen fredag!! Har slöjd och sen så är det godisdag.

Imorgon fyller min farmor år så då ska vi åka dit och fira henne!! Ska bli mysigt.

Kanske bloggar nåt imorgon / bitti/ eftermiddag/ kväll


See ya

Haha se hur rosa mitt rum var i det första huset jag både i!!


Goodnight <3

Heeey! Glömde berätta om dagen förut så jag gör det nu! Min klass var funktionärer så vi mötes i slottparken vid halv nio sen så sätte vi ut kontroller och stationer! När jag,Jennie och Sofia kom tillbaka(när vi satt ut kontroller) så var våra skor som lerpölar!!
Jag kom med sofia i klass 1:C ! Dem var mysiga!

Har pluggat lite på so, pluggar mer innan provet!

Aja.. Godnatt


Måste plugga...

Hej! Sitter och kollar på tv men egentligen borde jag plugga so! Har so prov imorgon, ska nog göra det lite senare! Först så ska jag handla mat till mig och Wilma !! Thai!!!

Ps. Skriver på nya blogg.se appen!

See ya

Längart efter dig sötaste!


Orienteringsdag

HejHej.

Idag har det varit orienteringsdag, Jag var med Mia och tycker att det gick jätte bra för oss. Jag tror att vi fick mest av tjerna i min klass, är inte säker på poängen, vi tog iaf 10 st. hehe

nu ska jag sova godnatt



Goooodnight


Dagens vill ha


Dagen vill ha!


Friskis och svettis!

Heeej!

Idag så har jag vart i skolan vi hade typ en lektion sen så åkte vi på studiebesök till nåt museum ! var där i ca en timme och när vi skulle gå till tunnelbanan så skulle vi först ta en bilb med klassen! Och då så säg vi Göran Persson! WOW ! Hehe. Vi slutade typ vid gullmars, så man fick hoppa av längs vägen!
När vi kom vi tillbaka till skolan så var klockan typ två. Så hämtade jag wilma och åkte hem! När vi kom hem så smsa elin mig och undra ifall jag ville träna! först så plugga vi lite. Sen så vi åkte till friskis och svettis och tränade.


Nu sitter jag och kollar på house!

Imorgon så ska vi ha skoljoggen i skolan , tråkigt!!!

Vill att det ska bli fredag, för då får jag äta godis! hehe och så har vi slöjd också! vill bli klar med min klänning!


Looove



Th i sommras <33


Sommarspelen!

Heeej

Idag så har jag varit på konfa-möte från 15:00 till 19:00. Det var roligare idag än sist!

Igår så var jag med min moster och mina kusiner. Det var mysigt! dem var så söta. Vi var nere i centrum pch gick runt lite  och åt glass.

Imorgon så har jag studiedag ! skönt. Ska typ vara med bästis!!
myyys!!

nu sitter jag iaf och kollar på sommarspelen!


Dans

HejHej

Idag så har dt vart chill! vi har haft svenska /där jag typ gjorde  klart dem mesta sakerna har bara ett häfte kvar! Sen så lyssna jag bara på musik, hehe. RFSU var också på skolan idag. Det var roligare än att ha lektion. Hade musik också ska spela elbas. Hah vi får se hur det går!! hehe


Imorgon så blir det den första dansträningen ska bli JÄTTE kul!


Goodnight !!


projekt runaway

Hej Hej
Lyssa på " how to love" med Lil wayne! Älskar låten!

Idag så har jag iallafall varit i skolan, vi skulle haft fotografering men nåt jakla stativ som var trasigt ! vill bara ha  det gjort  liksom.. Hehe


Nu sitter jag och kollar på projekt runaway!

Love !


(bjuder) bild från april på påsklovet när jag vet med elin <3


Tidsinställt !

Heeej! Nu sitter jag trodligen och pluggar livet av mig! Heheh nee.

Här kommer en video från en rast någon gång i sjuan!
F*n vad jag och elin är bäst på att sjunga!


 


Danny för nån helg sen!

Heej Här kommer en video! som jag skulle lagt ut tidigare!
 Men inte hunnnit/ orkat!



                       

Ps. Ska lägga ut en videoimorgon från nån gång i sjuan ! På hur en classic rast sog ut för oss!!


Konfirmationen!

Heej!

Vid halv elva så ska jag möta upp elin, Och sen så sticker vi till konfiramtions-mötet.

Love


Den bjuder jag på!!


Dagens Outfit !


Randig tröja från hm.
Favojeansen från ginatricot!
Klocka från Ur&Penn.


Heeeeeeej

Heeej besultade att ta bort bloppis-inlägget! För att det inte gick så bra. Heheh.

Idag så har jag iallafall varit med elin och varit ute och cyklat! det har varit kul! Till middag så gjorde jag fetaostlax oxh pasta. Har aldrig gjort det förut! Men jag tycker att det gick bra och blev gott!

Imorgon så är det den första konfirmationsmötet!

Ska försöka lägga in ett inlägg imorgon innan jag åker, Men kan inte lova nåt!! ¨


Love


RSS 2.0