Gott Nytt år !!!

Hej alla!!! jag hoppas att ni mår  bra ... jag är förkyld och har inte sovit någonting typ...

Jag är i hälsingland här är det runt 15-20 minusgrader:) Vi -pappa,tobbe,wilma,anna och jag - ska åka snöskoter till nåt ställe och grilla typ ... det snöar nu (ovanligt) det är typ 1 meter snö ungefär...





puss och kram johanna

Johannas nya design

Hejsan alla Johannas läsare!

Jag fixade ihop en snabb design åt Johanna, headern vart söt med bilden men den vart lite smal om nån förstår hur jag menar? Jaja, Johanna om du vill ändra nåt säg bara till ♥

Vad tycker ni andra om hennes nya design?

/ Elin


Johanna och Viktoria i höstas..


God jul & Gtt nytt år !!!


Nu har jag äntligen fått min NYA mobil!! Det är den här...

Mer så fick jag New Moon kalendern, Twiligt -ljudboken , typ ett par taigts vet inte riktigt...
jag hoppas att alla har haft en God Jul...

Nästa gång det är nåt så får man säga Gott nytt år:)



puss och kram johanna

Solentuna Centrum!!

hej idag har jag varit i skolan (inget att berätta om..) Men efter det så gick jag till mammas jobb... men det bästa var att jag åkte till solentuna centrum och byte ett underställ på team sportia.Sen gick vi till Telekiosken och kollade mobiler .och nu vet jag att jag kommer att få en mobil den jag vill ha. Sony Eriksson W715 typ i silver...
men jag ska låstas att jag inte vet nåt ...

Förlåt josefin för att jag inte gick in på MSN kl 19.00 men jag var inte hemma då jag kom hem kl 19.40 typ...



puss och kram johanna

Julbak...

Hej idag ska jag julbaka med min kusin emil... Han är suppersöt... Sen så ska jag till centrum och kolla lite kläder till julafton...Ginatricot...


Erik vann . Han var så grym igår alltså...


jag skriver mer om dagen i kväll :)



puss och kram johanna

Trött!!

Hej... jag är jätte trött och det menar jag..
och sen har inget hänt som jag kan skriv om...


puss och kram johanna

centrum!!

hej jag precis varit i tyresö centrum och handlat lite ,wilma behövde byxor och jag köpte en schal....


Det här är det tretionde inleget(det är rätt så lite , efter som att jag spela data så mycket fy mig)





puss och kram johanna...

vill...

hej alla bloggläsare (om jag har några , men jag vet att jag har tre i allafall) i dag har jag varit i skolan fett B....
det enda som var roligt var slöjden...
jag håller  på med en julklapp till pappa .. jag fick  ta hem den och alldeles nyss tappade jag bort nålen så nu har jag ingen nål att sy med...
mamma har bokat newmoon-filmen så den borde komma snart men det har den inte gjort än.... jag vill verkligen att den ska komma ... Annars om deninte kommer snart först så blur jag tokig ochsen har jag ingen att gå me dom jag skulle sen den på bion....




jag vill bar tacka dom som läser min blogg dom jag vet som läser min blogg är josefin,therese och alida:) TACK till er...



pussokram johanna

RSS 2.0