Prov imorgn och jag tog med mig fel bok!!!!



 HejHej

Imorgon så har vi engelska bok och jag tog med mig fel bok...
 INTE BRA!!!! Asså jag kommer typ få göra om.. F*N OCKSÅ!!!!!
Jag tog licksom med mig textbooken istället för Workbooken...
men får hoppas att det går bra...

Idag så har vi (jag & Elin) varit barnvakt :D 
Riktigt kul ;) 
Dagen mat blev mackaroner(?) och korv. (haha blir alltid pasta/mackaroner ) 

Aja... Nu tänkte gå och lägga mig och kolla på idol och 
sen läsa lite sen gå och lägga mig. Har varit fett trött dom senaste
dagarna!! 


Godnattkramar

Nej jag skoja.. såg precis på reklam att det är house ikväll så jag skippar och läsa sen istället
men jag säger godnatt än då.


Här är dom saker som jag köpte i lördags:

En maskara ca 270 Kr
Ett läppglans ca 250 kr
5-Pack strumpor (vita) ca 50 Kr
Två stycken hårspännen ( tre-pack) ca 20 Kr/st
Sminkborttagning ca 50 Kr
 
Óch några grejor till..¨
 




Dumma mig!!

HejHej

sorry för dålig uppdatering!! Men har haft GRYMT mycket att göra 
så har inte kunnat skriva, har varit barnvakt och varit
med och sovit med kompisar.

Nu ska jag berätta vad som har hänt dom senaste
dagarna-
Torsdags: Kollade på Elin,Therese och Alida när dom dansade.
Sen så åkt jag med Elin eftersom jag skulle sova över där.

Fredag: Då var det skudiedag. Då var jag och Elin barnvakt till
Erica och William. Igentligen så skulle vi åka typ till andys lekland.
Men det fick vi inte för att om man är där som vuxen så ska man
vara över 18.
Så isätället för att åka dit så åkte vi till skansen. Det var väldigt kul!!
Sen så sovde jag över hos Elin igen :)

Här kommer lite bilder från fredagen:

Sötaste Elin och Erica ♥

Finaste William♥

Precis när vi kom till skansen  :P ♥

Sötisar♥
 
Du är mitt allt, Älskar dig sötasate Elin ♥

Lördag: Vaknade vid 9:tiden och var kvar i sängen till ?. Sen så
frågade vi Therese om vi skulle åka och shoppa. och ofc så ville 
hon det så vi åkte till sickla och shoppade lite
nödvändiga grejor!!!
Sen åkte vi och lämnade grejorna som elin hade köpt hemma
hos henne och kollde buss. SEnare så åkte vi till mig, th klev på samma
buss som oss så (det skulle hon också) sen så sovde vi över hos oss :P

Idag: vaknade vi vid  8:tiden (tidigt jag vet). Och drog oss lite sen 
så var vi tvungan att gå upp för jag behövde duscha innan daniel skulle  komma. 
För vi skulle nämligen gå på gala-premiär på filmen "dumma mig". En bra film..
Men vet ni vilka vi träffa ??
Jingelmannen och Poul Haukka från the voice!!!!
Plus massa andra kändisar!!!!

haha Blev ett riktigt långt inlägg :P 

Pussokram Johanna 

 


Dagens låt / måla naglarna




 Ska måla naglarna nu :)

i denna färg :P


136 är den jag ska ha :P ( har inte alla)

Stora godnattkramar johanna

Ska ner och kolla på idol sen :)


packa till imorgn :P

HejHej

Idag skolan som vanligt tråkigt. Utom rastenrna ;)

Imorgon så ska jag iaf sova över hos Elin :D nice :P
För sen på fredag så äre studie-dag och så ska vi vara
barnvakt :) ROLIGT

Och på söndag så ska jag,Elin,william och Erica gå
på galan för den här filmen:


 Haha :P
Fett nice tänk licksom om vi träffar nån kändis B)

Pussokram Johanna


Trött..

HejHej

Äntligen så funkar bloggen!! Elrt den funkade men den var otroligt trögg!!!

Iaf så kom jag typ hem från Barnvakteriet för nån timme sen
var riktigt nice :P 

Längtar till först på torsdag. Då blir det 
att sova hemma hos Elin :D (p.g.a studiedag på fredag) 
Sen vid tio-tiden så kommer Daniel med William :P 
Sen så om det är bra väder så sticker vi till ...
Elin vet :P 

IMorgon så är det spanska men fattade inte vad vi hade till imorgon!!
 ahah ^^o


Haha la ut precis samma bild på facebook :P  


Barnvakt idag :)

HejHej

Idag i skolan så hände det inget specielt..
Så efter skolan så skulle jag gå till lagergrens väg med
Josefin och Mia. Men precis innan övergångsstället så ringde
Elin och frågade om vi skulle göra nåt.. (Och det är ju
mkt roligare att vara med kompisar än att vara hemma
och ha tråkigt). Men sen så träffade elin William
som undrade om vi kunde hämta dom. Ofc så
vill man det ;)
Så efter att ringa daniel och så gick vi och hämtade Erica

Imorgon så blir det också barnvakt. Och på fredag
då så blir det kul!! För då har vi studiedag
och då så ska vi vara barnvakt HELA dan :)
Fett kul!!!


Nu orkar jag inte skriva mer...
Imorgon blir det nog ite så jättebra uppdatering...

Godnatt 

Orkar inte lägga i någon bild nu...



Hemma från kalaset :)

HejHej

Kom hem från kalaset för ett tag sen..
Jag,Wilma och jesper lekte burken ett tag. Men¨
sen så gjorde vi inte så mkt mer..

Nu sitter jag och kollar på "Casper". Hahah

Här kommer bilderna på skorna...


Först mina inne-Tofflor. :)

Mina skinn-Skor :P

Vad tycker du? :P

Pussokram Johanna :P

Blir nog sista inlägget idag. Så jag säger godnatt

Godnatt


Nu har jag handlat skor ;)

HejHej

Nu har jag handlat skor det blev ett par skinn-skor och
 ett par inne-tofflor :) Lägger in bilder senare...

Nu är det bara kalas för min sötaa kusin :)
Får premiär använda mina skor :P

Haha sitter i mina tofflor redan.. SÅ sköna..

Pussokram Johanna.


Skor, Sen kalas.

HejHej

Idag så blir det att handla skor och gå på kalas
för min 1:åriga kusin..

Tack till alla ni som kommenterar här på min blogg!!!

Gud vad jag längtar till fredag... För då är det studiedag. Och då
 ska jag och Elin vara barnvakt :) 
Så söta :D

Vissar sen vad jag har köpt för skor :)

Johanna

'
Jag på alidas och hoes fest :)


Hissar och Dissar

Hissar:
↑ Mina kompisar
↑ Sol


Dissar:
↓ Reng!!
↓ Orienteringsdagar!!




Regn...

HejHej

Elin gick hem för en stund sen. Hon skulle på kalas.
Men vi har iaf typ varit inne på datan,kollat på film och studsat
 studsmatta( Med ekkollon på :P)

Det har i prinsip(?) regnat hela dagen...
Inte kul...

Pussokram johanna



Kommer snart in med en "Hissar&Dissar" ;P


♥Just the way you are - Bruno Mars ♥


 Såg den idag grymt bra :D


Elin kommer snart ;)

HejHej

Idag så ska jag och elin vara, Men vi har int bestämt oss
vart vi ska göra...

Imorgon så ska vi handla skor. Typ men sen så kom jag på att
min kusin elvira har födelsekalas då... Men vet inte när det ska
börja. Om det börjar vid två-tre så kan man ju åka tidigare...
Men vi får se...

Kollade på idol igår (och kenny starfighter). Dom visade inte min favorit!!! 
Sebastian krantz :P Så bra... (och helt okej utseende :) ) Haha 

Pussokram Johanna 


Såhär vill jag ha det!!!  


Dagens låt


Orenterings-Dagen 2010, Avklarad !!

HejHej

Har precis kollat på Kung fu panda, Haha, jag vet lite barnslig men bra ;)

Idag har det varit orenteringsdag, Började 9.45 (ist för 8.30).
 Det gick faktist rätt så bra för
mig och mia... Elr vi fick iaf 13/24.
Men vi fick 53 poäng!
 Haha josefin och sofia tog 15/24 och fick typ 44 poäng :P
sorry!!Men vi tog dom som hade mer poäng!!! 
Har iaf JÄTTE ont i kroppen... Gick fett långt!!!
Så när jag kom hem så gick jag in i duchen (För sista gången(förklarar senare))
Det var väldigt skönt!!! Blev fett svettig...

Aa iaf så är det sista gången jag kan duscha i våran dusch
för att det är typ mögel elr nåt under.. Så vi måste riva hela badrummet
och göra nytt... Så så läönge så måste vi gå på toa och duscha i källaren...
INTE Kul!!!

Nu sitter jag här och har ont i ryggen :(

Pussokram johanna...


vad är det för något i det bruna brevet??


Vad kan det vara???










Jooo....

Mitt smink från frida-Tidnigen... Som man fick med i ett erbjudande... :P

Pussokarm johanna


Hemma :)

HejHej är hemma nu från ???

Haha nej men vi var och hämta våran bil,Handla matsäck och
 hamdla godis :D *GottGott*

Var pracis ute med hoppy på tomten...

Johanna


Nu ska jag fixa...

Låtar till mobilen och min ipod :)

Har inte fixat låtar till ipoden på FETT länge!!!

Så måste fixa det nu...

Pussokram johanna :)


Dagens låt...


13.20 ^_^

HejHej

Kom hem från skolan vid ca tjugo i två..
Skönt!!!

Imorgon så är det fredag :D Vet ni vad det betyder??
Matsuda kommer hem :D
Och typ nästa fredag då är det studiedag och då ska vi kanske vara barnvakt :)


Ska börja med typ dagens fråga...
Som ni får svara på :P

PussoKram joahnna.


Gal1 länge sen!!!

Vad har ni gjort idag? <3


LÄXOR!!!

HejHej

SEn jag kom hem idag så har jag typ gjort läxor hela tiden.. Men glömde den viktigaste
SO:n den har vi liksom det till imorgon...Inte  bra johanna!!

Imorgon så är det iaf slöjd :D det är skönt!!!

Ska kolla med sandra om hon kan göra en ny header åt mig :P

Nu är det typ höst :( Men Det är ändå mysigt med höst för då blir det så fina färger på träden!!!

Godnatt


Torsdag :)

HejHej

Vra i skolan idag som vanligt så har det inte hänt nåt i skolan!!
Utan att vi inte fick göra gipsmaskar på bilden idag!!! För att vi
hade för lite tid :(  

Imorgon så är det äntligen fredag!! Då är det bara en vecka kvar till
 William och Erica kommer hem från spanien :D Längtar grymt mkt efter
 dom!!!!! 

Dagens mat i skolan blev:

 
Lax,Ris,Tatsizi(stavnig??), Grönsaker :P
Körde nyttigt idag ;D



 Här e lite biler..




<3 SÖTASTE Elin !!!!! <3



PussoKram Johanna



Precis duschat :D

HejHej

Nu har jag precis duchat. Hårinpakning och raka
 benen :P Provade raklödret var riktigt bra ... Elr
 vi får se om det växer ut igen imorgon!!!! Då är det
 når inte så bra :S men får hoppas på det bästa... :D

Idag har vi iaf haft bild. Då gjorde vi gipsmasker(Har
redan berättat) Jag fick vara modell, Kommer vara det
imorgon också?? Elr inte om sosso ko0mmer men jag tror
inte det för hon har feber (elr fick..).
Men om jag ska ta imorgon så ska jag ta foton.. typ :P 

Imorgon så ska jag kolla med mamma om vi ska träna!! Har iaf
inget att göra efter skolan och måste komma igån med
 träningen ordentligt... Typ tre gånger i veckan. Elr iaf två...

Godnatt Johanna


Jag,Hanna och Elin <3
Thoe tar kortet <3


Är med Elin :D <333

HejHej

Sitter på mitt rum med Elin!! Efter skolan så gick vi till vivo och
handla Daimtårta :P Gottgott...

Idag i skolan så gjorde vi gipsmasker :) Fett kul. Kommer
 typ göra det imorgon också :)  

Skriver mer ikväll :)

♣Pussokram Johanna♣


Godnatt!!!

SKATYP GÅ OCH LÄGGA MIG NU !! IMORGON SÅ SKA JAG INTE GÖRA NÅT SPEC TROR JAG .. INTENYE SÅ MKT ATT SKRIVA OM ;) hIHI IDAG VAR JgJag IAF VARIT I SKOLAN, HAFT PROFIL BLÄÄÄ!! EFTER DEN SÅ SLUTADE VI DÅ GCK Jg OCH JOSEFIN TILL VIVOB OCH HANDLAD LIE :p NÄR JAG KOM HEM SÅ ÅKTE VI TILL VIVO IGEN (JAG ANNA) OCH HANDLADE LITE!!!


PUSSOKRAM JOHANNA<33333

Är hemma nu!!!

HejHej

Är hemma från vivo nu. Köpte raklöder ... Hoppas att det är bra!!!
Ska prova det ikväll tror jag ;)

Orkar inte skriva nåt just nu !!!
  


Skolfotografering...

HejHej

haha idag hade vi fotografering!!! Blev rätt så bra tror jag :S
Hihi

Efter skolan så gick jag,hanna och elin hem till hanna. Där så gjorde vi smoothie(?) :P *Gott*
Där så bussade vi lite ;) hihi
höhö ni vet vad jag menar!!! :D <3333

♥XOXO Johanna ♥


Dagens låt:

 



Jag är ledsen...

Jag är ledsen att jag inte lägt in några inlägg på grymt länge...
 Men det är så att jag har varit förkyld och och inte orkat
gå in... Desutom så funkar inte min dator hos mamma
och den här är grymt seg!!!
HejHej

Idag så kom vi hem från landet.. Har blivit fett kallt typ 10 grader.. så
ska nog säga till pappa att vi måste åka och shoppa skor :D!! Haha
Imorgon så är det skola igen + SKOLFOTOGRAFERING!!!!
Vill inte.. men ska iaf ha på mig jeans,linne och en lila tröja :P typ.

Vet inte vad jag ska hitta på efter det (: (efter skolan)

Pussokram Johanna



 


RSS 2.0