Grönalund.

Hejhej..

Idga så har jag varit hos tuva, Min kusse. <33
Där så har jag inte gjort nåy specillet idag,Men igår så var vi på Grönan :D
Vra riiktigt kul!!!!

Nu sitter jag och kollar på ????, i pyjamas...

Imorgon så ska jag och elin hämta erica och william på skola oc dagis :D
blir kul!!!

Orkar inte skriva mer nu

pussokram

Längtar till imorgon <3

Hay!!

Första riktiga dagen i skolan... :( Var väll helt okej...
Haft gympa som jag har imorgon också!!! INTE KUL...
Nästa vecka så ska vi börja med orgentering :@

Imorgon så ska jag vara barnvakt med elin ska bli riktigt kul!!!
<3333

Nu ska jag gå och duscha och tvätta håret.. ;P

Pussokram johanna..


Dagens låt (länge sen)


Albydag idag!!

HejHej

Idag har vi varit i alby... Inte kul!!! elr jo lite när vi körde "Dubbelfotboll" elr nåt.
Man höll varandra i armkrock och körde...

Dagens outfit:
Mjukisbyxor
Vitt linne 
Svart tjocktjöja.
Har ingen bildpå den här datan!!!

Imorgon så börjar skolan på allvar!!! Inte kul...

Shemat för imorgon:

-08.30-
Svenska
-
Bild
--
Idrott
--
Lunch
Rast
Matte
--13.20--

Och sen så har vi gympa på fredag också... Har inte med C!!! :'(

Men på fredag så händer det BRA grejor!! ska vara barnvakt åt .... !!!
Ska bli riktigt kul!! Ska vara barnvakt med Elin...
Så imorgon så ska vi hämta ...

Ha ha riktigt hemlighetsfull idag!!!

Nu ska jag bestäma kläder för imorgon och Fredag+Gympa kläder till imorgon och
fredag..

Pussokram Johanna!!!






Hemma..

HejHje

Har varit på landet och åkt fyrhjuling och badat...
tappat mina örhägen i vattnet!!! :(

Två dagar kvar till skolan börjar... Vet inte vad jag ska göra imorgon :S :P

Pussokram Johanna


Sommar 2010!!

Här kommer lite bilder från sommaren!!!


Jag på mörtö <333

tuva..

Ville (Kusin) & Wilma.

Smile!!

höhö

Thoe i Nacka Forum.

Vet inte om jag har lagt in några av bilderna...

Wilma sötiss!!

Silvriga från Therese. (Öland)
Och det rosa frånn Elin. (Thailand)

haha Elins plats fäldes ihop!! Hhaa

Det var lite bilder från sommaren. har inte tagit så många eftersom
min kamera inte funkar!!

Pussokram Johanna


Videoblogg...



 Inte så bra kavlite!!


Dålig uppdatering.... Förlåt :(

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering!!!!
Men nu ska jag berätta vad som har hänt dom senaste dagarna...

Förra Helgen:

Vi kom till Mörtö vid ???. Var inne i huset några minuter kianske en kvart. sen så gick v
i till lilla sjön. Sen  när vi kom till korsningen så träffade vi farmor och dom andra som
kom med waxholms-båten, Vi hälsade på varandra och så...
Sen så såg jag Pappa och Peter komma mot oss snabbt!! när dom gick förbi så s pappa att
Fanny var död!!!!!!!!!!
Bodde jag och wilma började gråta väldigt mkt.
Som tur var det att hon inte hade lidigt.. Utan lagt sig ner och typ somnat.
När hon somna så såg det ut som om hon sov...
Nu vet jag hur det känns för er som har förlorat nån i ert liv....


Nu i veckan så har jag shoppat med Elin,Alida och Thoe!!! Riktigt nnice :)
kpte ett linne, och tröja/klänning. en sjal, ett nagelalck och två par 3- pack trosor...

Nu ska jag duscha.

Hej då!!


Shopping

Hej hej idag så har jag varit med elin,thoe och alida. Vi var och Bada borta vid hoppbryggan. Imorgon blir det shopping :) tur! Skulle nog ha dött annars. Haha nej! Men det ska bli mysigt :p pussokram johanna

Dumma Dator...

HejHej

Vet att jag inte har bloggat på typ en vecka. Men har varit med kompisar
, Och mycket  sova över!!! :P

Iaf så vill iint min data det jag vill!! jag Laddade in några låtar men dom vill
inte komma in på själva datorn...
INTE KUL!!!!

Imorgon så ska jag til mörtö och fira typ 50 års Jubileum!! Skulle egentligen vilja stanna
 hemma och vara med kompisar!! Typ. Har iaf packat och så nu..
som tur  var att vi bara är där en natt!!!

Godnatt!!!

Går inte att ladda in nån bild!!!


Bröderna Karlsson

HejHej

Idag så har jag varit i Sickla med Elin och Thoe och kollat på Bröderna Karlsson. Den var bra.
Sen senare i höst så ska vi typ kolla på bio det var två biofilmer som kommer som vi ville se ;)

Nu sitter jag och chattar på fb och bloggar (Hahha),
Imorgon så funderar jag på att jogga när jag vaknat :P Måste komma i form till skolan :P
Sen så blir det att vara med Elin,Thoe och Fredrik .Typ Kolla på film :P Myskväll elr nåt :)



Haha Visst var man brun ???

Pussokram :P


Sommaren med Göran.

HejHej

Idag har jag nte gjort nåt speciellt, utan att vara i Centrum.
kollade på Sommar med göran för nån halv timme sen Riktigt bra. Haha.

Imorgon åker jag till Centrum... NejNej till Pappa, Haha e lite trött. Hihi
Ska bli skönt att komma hem till Tyresö. Hem till alla kompisar :D
Älskar er <33333


Den här får : JJJJJ (av JJJJJ)

Godnatt. Tror jag :P

Onsdag...

HejHej

Idag har det blivit lunch på mcdonalds...
Har inte så mkt att göra.Och att skriva om.

Asså sorry att jag inte hr lagt ut så många bilder men jag har nästan inte tagit några bilder,Lite är för att jag nte har gjort så mkt i soommar. :(
Och nu är det bara 20 dagar kvar tills vi börjar skolan. Men tänk inte på det Johanna. Det är nu du ska passa på att ha kul, okej?
Visst !!!

Haha skoja litte men  det är nu jag ska passa på att ha kull för det är typ nu mina kompisar kommer hem, Oej inte alida men Elin och Thoe. :D



Jag ochh pappa när jag fyllde 3 År.
Var så söt. Hihi (Ego)

Kusinerna..

Hejsan

Vaknade med att mamma kom in med Elvira i famnen och emil brevid sig.

Idag har jag varit barnvakt till mina kkusiner (elvira och Emil), Det var jätte kul!!
Jag är ganska trött nu så jag orkar inte skriva mer nu.

Godnatt



Tjena

Hej

Idag har jag och wilma varit i centrum och shoppat :D Hittade en troja och en jacka.
Nu kommer bilder...


Ginatricot- 249 Kr

Ginatricot- 45 Kr (Rea)
köpte inte alla utan den blåa ;P

Pussokram

RSS 2.0