Tillbaka!!

Hej!!

Hej nu har jag kollat  på
"ice age 3"  den var jätte bra !!!

Bio idag !!!

Hej!!!
Idag ska jag ,wilma och mamma kolla på bio vi ska kolla på "ice age 3" ...
Det bli kul så här bara en tjej kväll (Fredrik och alexander på gran-canaria) och peter är och lanar(spelar data 24 7)

fy   vad   nöjd att erika åkte i idol igår tänk om eddie hadde åkt då hadde jag blivit jätte ledsen !!!

Det här är dom jag hejar på i idol : Erik,Tove,eddie och Rabih(dom äger tycker jag)

våran bio börjar kl 14:15 tror jag !!! 

Trött!!!

HEJ!!!!

Precis vaknat av våran hund fanny ... kunde ha sovit längre !! men jag kunde inte !
Idag ska jag åka till mamma hon slutar typ tidigt idag (tror jag )


just det jag elr matilda (hon som  jag tappat bort min mobil hoss)har hittat min mobil jag ska fr den på måndag !!!:)

Kollat på bio!!

HEJ!!!

Idag har jag kollat på bio, jag kollade på "UPP" .Den var as kul, absolut när vi kollade i 3D format!! det var coolt !!Jag kollade på den med min kusin vi gick upp kl 8.00 och gick ner (från min stuga) och fixade till oss vi strundade i frukosten bara för att vi ville komma iväg...
Vi tog bussen här hemmifrån mig kl 8.59 det var en 815 så vi gick av vid tyresöskola och väntade på 875 vi behövde åka till vår  farmor 6 farfar först bara för att farmor hadde lovat oss pengar !!
Och hemmi´från  dom så åkte vi till gullmarsplan och sedan till hötorget(jag tror att det hette så) via tunnelbana och sen var vi framme vid sergel-biografen!!!! 


Bion var iallafal jättekul!!
Fast det här var riktigt dåligt att man får betala 10 kr(även om det inte är så mycket)för att man har resarverat biljeter på internet!!!


Imorgon vet inte jag vad jag ska göra utom att åka till mamma!!!!


Hej då!!


varit i centrum!!!!

Hej idag har jag varit i centrum med elin vi var där typ kl 10.15 eller nåt och vi var hemma hoss elin kl typ 13.00 !! i centrum köpte elin en tröja . Sen gick vi till ben & jerry´s och åt glass det var gott !!!!!  efter det så gick vi runt och kolla lite jag hittade inget att köpa men det betyder att jag har mer pengar åt min mobil(den jag önskar mig) ...
när vi kom hem till elin så åt vi toast och kollade på film...
sen sms:ade viktoria elin och fråga om vi ville följa med på en promenad och det gjorde vi där tog jag jätte mycket blider på elin till hennes blogg.. hon kommer typ lägga ut dom nån dag ( det var typ ca 70 bilder jag tog på henne och vickan ...höstbilder)
Igentligen hadde jag och elin planerat att sova över hemma hoss henne ... men det gick tyvär inte jag ville verkligen det , hoppas det blir nån annan dag istället!!!

Imorgon ska jag bara var hemma och slappa tror jag
på torsdag om jag inte ska vara med josefin så ska jag hem till farmor och farfar jag och min kusse ska typ kolla på bio eller nåt!!!
HEJ DÅ

Höstlov!!

Hej förlåt att jag inte har skrivit i min blogg på några dagar men som sgt jag har varit på landet !! där finns typ ingen ström jo det finns det men farmor hadde inte med sig sin dator!!!! så tråkit där!!!
jag ska vara typ med elin vi ska ha höstmys (kolla på film ,pyssla osv) och sen ska jag sova över hos henne..

 det var as kul på elins halloween fest i fredags alla var utklädda jag fick pris för läskigaste costym!! det blev jag nöjd över !! vi gick på bus eller godis  och när vi plingade på hos en tjej som heter amanda hon är ett år äldre än oss .. hon trodde inte på att det var halloween idag(fredag) så  sen sa hon ofta och gick in och vi gick till nästa hus men på vägen till nästa hus så såg vi att hon kolla i en almenacka och sen bus ringde vi på doms dörr och vi sparng iväg och sen kom amandas mamma och gav oss 4 toblerone som vi fick dela på!!
vi skulle gå till en kille som går i min klass och plinga på men på vägen dit så var det ett par läskiga killar som typ földe efter oss så vi sprang  hem till elin igen !! det var as kul om man räknar bort det!!!!! 

nån?

nån som kan designa min blogg så att den blir snygg??? kommenter och skriv jag kan det skulle vara jättesnält
!!!!!!!!!!

Halloweenfest idag!!!!

Gud vad jag har längtat tills idag typ i en månad eller mer (typ) !!!! jag längtar  till kl 18:00 alltså !!! 
jag köpte två paket sån där smink bara för jag visste inte om det skulle räcka !!!!
Imorgon ska vi åka till landet inte så jätte kul!!!! jag skulle häldre vara hemma tror jag jag vet inte riktigt !! ibland är det kul och bland inte !! på sommrarna kan det vara jätte kul men när det rängnar och det är blöt och lerigt så är det inte kul!! 



På tisdag ska jag till sydpolen för första gången! jag ska dit med elin,viktoria och hanna!!

jag hoppas det blir kul alltså på festen det kommer vara as mörkt när vi ska ut på spök-runda.....
kanske måste börja fixa iårdning mig nu ! asså min syrra är så dum hon typ tänker säga att jag har sagt att det är inte är kul på mitt land till pappa !! dålig stil !! jag kanse ska sova över hoss elin om det funkar för pappa man jag tycker att jag är feg för att prata !! man det är jag också !!!!!!!! jag vågar inte fråga bara för att vi ska typ åka vid kl 9.00 i morgon bitti men jag ska våga !!!!!!!hej då vi syns på halloween festen allihopa!

Väntar tills imorgon!!!!!

Fet nice det blir imorgon alltså !!! Jag kom precis hem från elin och vi dukade och städade hemma hos henne´, men inan så var vi i centrum och var där i typ.... ( vet inte) !!!! jag köpte smink, leggings och svart nagelack!!! men jag vet inte vad JAG SKA HA FÖR TRÖJA!!! och partyt e liksom imorgon !!!jag försökte lägga in en blid på alla grejor jag köpt men det funkar inte ( data konstig) .........men nu måste jag gå ner !!! jag ska kolla på tv hej då!!!!

Vill ha en ny mobil!!

Hej alla bloggläsare!!!(om jag har nån , kommentera gärna min blogg)
idag har jag varit i skolan som vanligt fast jag har haft utvecklings-samtal tråkit (men det gick bra :)) jag villl byta profil grupp till no ,matte,data men jag kommer att byta ändå , det är bra ...
Det här önskar jag mig i julklapp:
 
1. En mobil ( sony eriksson w565pink)
2. PENGAR!!
3. Presentkort
4. The sims 3
5. Filmer
6. pengar till  mobil!!
7. m.m

jag önskar mig mera skaker men kommer inte i på allting!!!
Imorgon ska jag vara med elin vi ska åka till centrum och shoppa lite :) det  blir kul!!
hej då allihopa!! hoppas jag får en ny  mobil (jag kommer inte få en av pappa , för han tror att jag kommer tappa bort den ,Bara för att jag tappa bort min gamla mobil som var begangnad  )( jag har typ aldrig haft en ny,egen, mobil det är dåligt ;snålla föreldrar!!!!!)hej då igen


Hej allihopa!!

hej idag har jag varit in skolan det var TRÅKIT . Vi slutade kl 14.45 om man ska hinna mad brevik så får man kuta... Visste ni att min mamma har kommit på att alla barn i familjen ska ha ett KONTRAKT och om man inte lydder det som står där så får man typ inte nån månadspeng det suger!!!! DET värsta som står på kontraktet är att man bara får sitta vid data,tv,mobil i en timme i sträck och man kan iinte sitta en timme först vid datan och sen en timme vid tv det är totall!!! det suger alltså !!!!!Jag har snart sutit min timme så nu ska jag sluta skiva på min blogg HOPPAS att här alla kommarnterar och att alla ser det här !!! hoppas alltså att jag får många bloggläsare :)  

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0