Hemma

HejHej

Nu är jag hemma från centrum :) Hittade lite grejer. 
 
Nu tror jag att jag ska måla mina naglar. Samma färg som jag har nu.
sen kanske sätta på en film elr nåt .

Ses

Här kommer grejorna jag köpt :)




Har inget att göra..

Idag så händer det inget speciellt! Kanske ska gå ner till centrum och kolla runt lite :D
Kolla på lite skor och så.. Sen kanske jag ska kolla på någon film elr nåt ;)

Juste igår så blev det inte Thai, Det blev Japanskt typ. Man liksom grilla på sitt eget bord :) Det var lite coolt.

Nu sätter jag min och kollar på en film elr spelar Mario Kart.

See ya


Längtar efter er!!! ♥


Thai ikväll??

HejHej

Idah så har jag inte gjorrt nåt speciellt, Typ spelat Mario Kart med Syrran bara :)
Ikväll så ska jag, Fredrik och mamma äta påå Thai i stan typ. Ska bli mysigt :P

Har inte så mkt att skriva om... så..


Pussokram


2 veckor kvar :D

HejHej

Idag så är det bara två veckor kvar tills Mamma fyller år, och Mamma och Fredrik ska gifta sig :D
Så om två veckor så står jag och fixar mig!!
Det jag ska ha:


Är HELT fast...


Är helt fast i Big Brother alltså!! Har inte missat ett enda avsnitt!! :D


SPORTLOV! :D

Hej alla bloggläsare!

Idah så har jag varit i skolan,sista dagen innan sportlovet, Tur att det var god mat den sista dagen i skolan. TACOS :D Fett gott ;) (Godare hemma, menmen)

Och iKväll så blir det pizza :D elr hamburgare. elr kebab!! Har ingen anning om vad jag vill ha... Hehe

Nu blir man helt själv. På söndag så åker Alida till Thailand. Kommer att längta efter henne!!

Nu ska jag plugga lite iaf! Läsa dom sista sidorna och svara på frågorna i sv:an :)

Ha det bra !!


SJUK nice kväll!! Love you girls


Träning..

HejHej


Idag så har Vi haft vinter-idrottsdag. Jag åkte skridskor med Elin och viktoria.Det var Chill. Sen efter så var vi lite med Jennie,Jennifer och Caroline. Vi slutade vid ett :D Hehe dom som åkte till romme kommer typ hem nu...
Efter skolan så åkte jag till elin. Och vid typ kvart över fyra så åkte vi til F&S och träna :)

Imorgon är sista dagen jag ser mina sötaste gullungar Elin och Th!!!! Kommer sakna etfer dom så sjukt Mycket!!! Och dom kommer inte hem först på onsdag :'(


Mina sötisar!


Bad uppdate !

Har inte kunnat bloggat. Har inte haft tid och sen så är min dator hemma hos mamma. Nu bloggar jag på min SEGA dator.

HejHej

I Fredags så sov elin över. Vi sov uppe i stugan :D Åt massa candy.
Sen så åkte hon vid typ tolv(?) på lördagen. Har annars inte gjort något speciellt i helgen.
Idag ska jag träna med elin :) Typ station jympa.

Imorgon så är det vanlig skoldag. Men på Tisdag så är det "Vinteridrottsdag" Och då så ska jag åka skridskor...
Jag hoppades på att vi bara hade behövt åka en timme... men vi ska åka från 9:00 till 14:00. 
 Vi ska typ vara ute hela tiden.. Kommer frysa ihjäl. men det kommer dom så åker till Romme också.. Hihi

Nu har jag lust och gå ut och ta lite bilder.. Så himla fint väder!! Men vet inte.

See Ya




?

Idag så har jag varit nere i Centrum med Wilma och mamma. Vi fikade och så.. Sen gick jag till hm och hittade en bikini :D Vet att det är långt kvar ill sommarn. menmen...




Imorgon så kanske det blir spinning :) Hoppas att elin blir frisk!!!

Puss


Snygga grejor :)


Snökaos!

HejHej

Imorse så fick man reda på att all trafik i tyresö var inställt pga halka.elr typ all i hela stockholm. 
Det var värsta sönstormen... pappa var fortfarande hemma och skottade så han skjutsade oss till skolan ..

Dagen har iaf varit väldit Chill! Vi la ihop A och C och då blev vi typ som en klass. Hade Åsa typ hela dan :)
Och var i datasalen :)

Vet inte hur det blir i helgen om jag ska vara hos mamma elr pappa.
Är hos pappa just nu iaf :)


Pussokram ;)


Längtar efter er Elin, Erica och William...

Bli frisk nu Elin!!!


Dagen

Idag så har jag varit i skolan. Börjat ett nytt område på No:n typ Kemi. Efter skolan så gick jag och lämna en 2 månader försenad bok.. oops. 
 
Imorgon så händer det inget speciellt..
Elr jo pappa ska typ skriva på kontrak på en lägwnhet..
Även fast den är liten så hoppas jag att vi får plats med allt!!
Nakdelar:
*Jag och wima ska dela rum är också! '
*Ingen mer stuga!!!!!!!!!! :'(
*Kommer sakna det här huset.

Fördelar:
*Närmare skolan
*Närmare Bästis.
*???

En sak är säker!
Kommer att sakna det här huste OTROLIGT mycket. Och Stugan, alla minnen där!

aja Pussokram


Rubrik??

HejHej

Hände inget i skolan idag. Efter skolan så gick jag hem till elin  och snacka lite oh så...

Nu ligger jag och kollar på Rosa med wilma. hihi. Lite barnslig jag vet..

Nu ska jag kolla på lite bloggar och svara på kommentarer. ;)

Puss <3


Johanna ♥ H&M




Vad tycker ni om dessa urläckra kläder?? :)


Shoppat :)

HejHej

Jag lever så att alla vet ;P hahah :P

Tänkte berätta lite om helgen ..
I Fradags gick jag , th och elin hem till elin. Först så Bakade vi Kärleksmums :D Blev jätte goda :) 
Sen så började vi med naglarna :) Elin började med Th's Naglar.
sen så tog hon bort mina förra :P 
Vi satt typ till 12 elr nåt och höll på med mina och th's  gelénaglar.

igår så hände det inget speciellt :)

Idag så vaknade jag nåt vid tio. Sen så åkte jag till elin. Hennes pappa skjutsade oss til NF, där vi skulle shoppa :)
ittade lite grejor. Kommer bilder senare :P
Sen så åkte vi hem till elin ett tag och chilla :D Åt kärleksmums och äppelcider.
Sen åke vi och körde Yoga. Det var inte så kul som jag trodde.... :(


Här komme det bilder från vad jag har köpt:



Mina naglar :D Tack Gumman. Bilden tagen från Elin's nagelbloggel!!


Gym med elin :)

HejHej

Har inte haft min dator elr min idop s det har blivit lite dålig uppdatering och inte svarat så bra på kommentarer!! Sry.

Idag så har jag iaf Tränat med elin på gymmet. Blev riktigt svettig idag faktist!!
Hade engelska test idag gick okej.. tror jag. Har inte fått tillbaka ndom än ;P

Imorgon så blir det SO-prov D': !!
Men sen så blir det funny :I ska nämligen sova hos elin :D Äta tacos och sådär :) <3 ska bli mysigt!!

Måste plugga till So:n nu :( 

Godnatt sötisar ♥


Love the picture  ♥


Trassel

hejhej

idag så har jag haft helvtudiedag. så vi slutade vid 12. Efter det så gick jag och elin å hämta söta Erica :)
Sen gick vi och hämta gulliga willie. :P Vi gick till elin typ en kvart sen åkte vi in till sture och kolla på Trassel.
 Vi gick ju på pressvisningen av den. den har inte premiär först den 4 februari. Var skönt för det var inte så mkt folk :)
Nu sitter jag med mammas dator.

Fan också!! Glömde min hemstudieuppgift hemma hos pappa!!! Inte bra !! för vi ska typ gå igenom den imorgon oh s ar jag typ matte imorgon men jag vet inte!!!!

Aja...

Pussokram johanna :)


Trassel: JJJ½ (av fem J:n )


RSS 2.0