Donut-Jump


En video från i måndags :)


Sunshine √

HejHej

Tänkt berätta lite om veckan som gått!

I måndags så fick jag träffa mina sötnosar Therese och Elin. Vi åkte och solade, badade, åt lunch och JORDGUBBAR! Gotti gotti!
Sedan så åkte vi alla hem till sig och packade för vi skulle sova hos Th i hennes stuga (Stugan Jr).
Det var kul!

Sen igår så gick vi ner till Jossan. Där så solade vi och badade i hennes pool. Sedan vi typ sex så besämde vi att vi skulle sova hemma hos Jossan. Så jag och elin fickc skjuts av jossans mamma hem till oss. Så vi kunde packa till kvällen. Sen så fick vi skjuts tillbaka. 
På kvällen så körde vi massa spel som vi själva kom på! Vi hade Väldigt kul! <3
Idag så har vi också solat,badadat och ätit gofika! hihi

Goodbye

lite bilder från i måndags:









Senare så kommer det en Video också!


 


Mår bättre nu!

HejHej

Mår mycket bättre nu än vad jag gjorde i måndags! Man man läker snabbt om man spelar mycket Mario Cart! haha har typ gjort det 24/7 haha, Är PRO typ!

Igår så var jag och kolla på Kung Fu Panda 2 i 3D med mamma och wilma! Det var mysigt, desutom så var det typ inga i biogsalongen(?). Den var riktgit rolig.

Idag så skulle vi egentligen åka till Mörtö men det blåsr och regnar så mycket idag så vi ska åka imorgon bitti.
Min midsommar outfit är typ dem kläderna jag hade på skolavslutningen..

Love


Godnatt <3

Love and more love sleep well!


Mår verkligen piss!

...


Imorse så väckte mamma mig för att vi gå till vårdcentralen! (Pga att jag har så himmla ont i halsen! Asså kan typ inte äta ALLS! Och inte dricka för att det gör så ont!!! Asså det gör ont bara jag sväljer..) Vi kom dit för tidigt så vi fick vänta ett tag där. När jag skulle in så blev jag lite nervös. Men det gick över. Så doktorn kolla i min hals Han trodde inte att jag hade halsflus(?) uutan mer körtelfeber! och sen så sa han att jag skulle göra några tester också, Typ ett stick i fingret och en pincett i munnen (med pincetten  så höll jag nästan på att spy!!). När svaren kom så tydde det på att jag iaf inte hade halsflus utan en typ börja på körtelfeber... typ.. Fan att få det mitt på sommar också. Och desutom så är det självläkande så man vet aldríg när det blir bra!! Om jag hade haft halsflus så hade jag fått penselin! men ikke....

Har desutom läst ut min bok nu som jag högt rekomenderar!
Elsas Mode. En bok av sofi Fahrman!



Den får 5/5 J:n!!

Love


Rain, Rain And More Rain


Bild tagen från Google!

Cha

Idag så vaknade jag vid ca tio, ville sova längre! Jag kunde inte äta nån frukost för jag har så himmla ont i halsen!! Asså det känns å himmla obehaglit!. Jag tog en Ipen och då så hjälpte det lite! Meen har fått ont nu igen....

Sen vid halv ett kanske så åkte jag mot mamma, behövde stanna på vägen och köpa sommarkort!
Inte kul när det regnar så mycket!!! Tror att jag ska sätta på en film eller någotning nu!!

PUSSOKRAM


Dagens låt


Tränat med Alida och Elin!

Hola

Kom precis hem från ett jobbigt träningspass!! Först så joggade jag och elin till hoppbryggan, där mötte vi alida.
På hoppbryggan så körde vi styrka!! Blev ett kort inlägg nu! men måste dusscha nu!

Godnatt


Älskar dig wilma <3


God morgon !


Photo: Johannna Sjöberg Eller Elin Engfors.

HejHej

Idag så blir det att chilla med min syrra ett tag sen så ska vi cykla till skolan och hämta wilmas jacka som hon hade glömt.. Sen så kanske jag ska träna med Elin. Typ ut och jogga elr nåt.. Men jag vet inte för vi har inte besämt nåt än!

Så himmla skönt med  sommarlov asså! O´m det hade varit finare väder så hade jag någ åkt till alby med min syrra elr nåt.. men vet inte hur många grader det är ute!
Tror att jag lägger in några inlägg till idag sen.

Puss


Sommarlov nu!!


Min Outfit idag: Klänningen jag sydde.
Och skorna jag visa er igår.

Hej hej

Idag så fick vi sommarlov så JÄKLA skönt! <3

bye


Nu har jag mina skor !




Dem satt som handen i handsken. haha


Dagens låt


Skolavsluting imorgon!

Hej hej

Idag så har vi haft en riktigt chill dag! Först så städade vi våra skåp och klassrummet sen så stack vi till slottsparken och fikade! Alla hade typ bullar och så medans jag fick ha en fruktsallad och bars typ. Jag badade idag också Var skönt!

Imorgon så är det skolavslutning!! Så jäkla skönt! Så ikväll så ska jag duscha och tvättahåret,platta håret, plocka fram alla kläder och så..

Om drygt en timme så kommer farmor och hämta mig och wilma, (wilma har inte slutat en) , och hemma hos farmor och farfar därär våra kusiner. Senare när typ pappa har slutat så kommer han till dem och så ska vi grilla sen så ska  jag,wilma och pappa åka och shoppa skor till mig och wilma.

slänger snart in en dagens  låt

bye bye



Bild från mitt förra hus ♥


Dagens låt


Shoppat med Elin <3

HejHej

Idag så har jag shoppat med Élin i NF. Skulle leta efter nåt att ha på mig på skolavslutningen och sommarskor´. Men hittade inget. Så jag tror att jag ska ha en klänning jag har sytt själv. Och sen på tisdag så ska jag och papppa åka typ till port73 och kolla på skopunkten!

Nu har typ alla sommarlov! inte vi!!! får det på ONSDAG!!!! Men vi har inga vanliga skoldagar kvar. Imorgon så har vi mentorsdag/klassens dag. Och då så ska vi åka och sola och bada i ****. Och på tisdag så har vi städdag.


Pussokram

Det här är var jag köpt idag:



Ett svart flätat skärp från H&M Ca 50kr



En Plånbok Ca 150 kr


SOLAT !

Chaba

Idag efter skolan så åkte jag och Elin till Tallis och solade och åkte båt. Haha fett kul!

Imorgon så har vi halvdag typ, för efter lunch så ska vi kolla på 9:ornas kabaré (?) och efter det så slutar vi. Fett skönt asså!


I torsdags kväll så åkte vi ( Jag, Mamma,Peter och Wilma)  till Gotland. Åkte dit för att hälsa på min kusin som tar studenten på fredag. Vi kunde typ inte åka då så vi åkte i torsdags... Var där till på söndag morgon.
När vi kom hem, vid typ 11:00, så skjutsade mamma mig till elin. Där var jag hela dagen. 
 
På kvällen så åkte vi och kolla på Big Brother finalen! Var GRYMT kul. Skickar in bilder nån annan dag.

Tack Elin, Ronja, Frida och Thomas!!

Nu blir det DH, sista avsnittet!



RSS 2.0