Lite bilder från idag!

Idag så var vi i Muir Woods! Det var väldigt fint! Och tog många fina bilder (tycker jag) med min nya kamera! 

Här kommer dem! 

Love

 










Jag och wilma i ett gigantigt träd







Älskar bilden och ljuset!






Har fler bilder men orkar inte lägga ut alla nu! dem kommer med tiden!

Imorgon om det blir fint väder så ska jag försöka sola så mycket som möjligt! och bada i poolen!
Sen så ska vi också till target och kolla efter converse till mig! size 5.5 Har kollat flera butiker, men finns typ ingen stans! Och sen så ska jag kolla efter lite mer kläder också! Hade gärna hittat några / nån väska men alla är så dyra. och jag hatar mig själv för att jag shoppade upp mycket av pengarna jag känade eller fick!

Godnatt strax så ska jag sova!


New Design!

HejHej!

Satt och syssla lite med desigen till bloggen! Tycke att den blev snygg! Stillren och enkel!

Vad tycker ni?




Cool Animals!

Hej Hej!

Idag så åkte vi förbi Många coola djur!! Först så såg vi Zebror!! Men dem han vi inte ta kort på! Tyvärr.. Sen så såg vi Sjöelefanter(väldigt söta),Ekorrar så såg vi gamar typ!

Här kommer bilderna! Bilderna är tagen med min nya kamera! Lägger in en bild senare (på kameran). Kommer lite andra bilder från vägen också!


Hur söt som helst!












'
Den åt nachos ur wilmas hand!

Ser ni hur klart vattnet är !



Gamen


Bye!

Imorgon så ska vi typ åka till ett akvarium!





Hjälp till att hitta Nanook!

Hjälp oss hitta Nanook
Nanook på bilden ovan.

HITTELÖN 10.000:-!!!!!
Beskrivning
Australian Shepherd Nanook försvann från sitt hem straxt norr om Åkerberga för ca 8 månader sedan. Polis och och ägare har hela tiden vetat att det är Inger Thaarup(Star Breed´s kennel) som hade brutit sig in i rastgården och tagit honom och 2 andra hundar men ej kunnat göra något enligt svensk lagstiftning. De andra hundarna återlämnades samma dag. Händelsen polisanmäldes och ärendet fördes vidare till domstol.

I13/5-2011 fick ägaren rätten på sin sida och genom beslut i domstolen så skulle de få tillbaka sin hund med omedelbar verkan dock senast (16/5-2011) kl 12:00.

Inger Thaarup hälsar genom sin advokat att Nanook av en "händelse" har "försvunnit" antingen smitit eller blivit stulen (oklart vad) när han skulle hämtas.

Observera att vid rättegången vittnade en annan person som råkat ut för samma sak dvs en hund som köpts från I.T hade under märkliga förhållanden också "försvunnit".

Vi är väldigt oroliga för att det hänt Nanook något så Snälla, sprid detta vidare. Är det någon som har sett en 8 årig Australian Shepherd som lyssnar till namnet Nanook så HÖR AV ER!

Låt Nanook komma hem till sin familj där han är högt älskad och saknad
Australian Shepherd "Aussie"

"Nanook"
Star breed´s Dragon Slayer
Reg,nr skk s59972/2002
...Chipnr : 752098101120545

Färg: Black/tan trefärgad
Tecknad som Bernersennen
Lång vit halskrage
Ca 15 cm svans


Om någon vet var Nanook är eller tips om var han kan ha tagit vägen ring el. maila
Ägarna Charlotte Stiernebo/Norbert Luczak


Jag är med och hjälper till att föra vidare detta. Det är verkligen inte okej att sånt här förekommer. Nanook MÅSTE komma till rätta. Hjälp till du också att föra vidare detta! Tveka inte!

HEJHEJ

Cha Bah

Är väldigt,väldigt,väldigt nervös inför imorgon !! Imorgon så åker jag ju till USA!
Ska försöka att blogga ibland!!

Just nu så ockar jag inge mer..

Kommer att längta efter mina kompisar så mycket!
Älskar er

puss


...

HejHej

Vi var precis nere i centrum och hämta bökerna som mamma beställt!!
Men min bok , Var inte med!!!! Och jag MÅSTE ha den innan Söndag! För på måndag åker vi!
...

Kl tre så ska vi åka till arlanda och möta Sandra(Peters tjej) Och sedan åka till tyresö. Mamma  ska lämna mig hemma hos elin. Typ sista dan innan vi båda åker iväg!

Love


PhotoFunia

HejHej

Min syrra hitta en app som heter Photofunia! Väldigt kul! Haha. Kolla bilderna jag och min syrra gjort!








Ses


Tjenixen!!

HejHej

Idag så är det bara 10 DAGAR kvar tills jag åker till U.S.A !!
På onsdag så åker Jag,Wilma,Mamma,Peter och  hans tjej Sandra åka på våran traditionella Birka Paradise kryssning!! Ska bli sjukt kul! Lovar att jag sk ta många bilder! (med mmmas kamera)

Kan inte blogga mer nu för ska vara barnvákt åt mina kusiner nu !

Bye


RSS 2.0