Middag på tuvas kollo.

HejHej (Igen)

IKväll så ska jag till min kusin och äta middag på doms kollo i stan :)
Det blir nice :P

Sitter och lyssnar på..


Dagens låt


Har varit hos Farmor.

HejHej

Har precis kommit hem från farmor, Vi badade vid Stenbadet och åt glass. Det blåste fett mkt!!! Istället för att åka till Ljusterö så ska jag vara kvar hos pappa den här helgen. Så på lördag så ska jag vara med Elin och th. Vi ska åka och bada , typ.
Slänger nog in en dagens låt så håll koll. :P

Pussokram


Längtar tillbaka till gammla tiden (5B) <3333


52 Grader :S

HejHej

Idag när vi kom hem från trinntorp så visade termometern 52 grader. Men det var i solen men än då, Så jag har börjat tro att det är något fel på våran termometer???

Vad har ni hittat på idag då?
Själv har man badat nere vid trinntorp :) Det var fett mkt barn där (var typ ett fridtis elr nåt)

Dagens outfit.

Glöm mitt ansikte :P


Pussokram :)


Tack ni som röstade på mig.

Tack alla ni som röstat på mig :D
Tack till:
www.wiillmmaas.blogg.se (Wilma)
www.aliiidaas.blogg.se (alida)
www.fofffiee.blogg.se (tuva)
Tess (?)


Svettas!

HejHej

Svettas och är shppingsugen (är alltid shoppingsugen)
Kommer nog gå ner till trinntorp och bada sen.
När Anna vaknar sen ska jag kolla om hon vill åka till centrum. Annars blir det nog inte något :(
För jag orkar inte åka buss.

Skulle vilja vara med någon den här veckan. Men typ alla åker iväg :(

HATAR vårat centrum för vi har inte något Gina där.

Vill ha glass!!!!!
Nån som kan skicka, Hahah skoja :P


Gott Gottt Gott :P

Pussokram :P



Trinntorp

HejHej

Har precis kommit hem från trinntorp. Var inte skönt från början. Men sen var det mkt skönare.
Nu sitter jag och kollar på tv.


Hoppy när vi hade hämtat honom. SÅ söt.

Pussokram :)


Glöm inte att rösta på mig :) På Maddes blogg. Alla som röstar på mig får en länk på min blogg ;)
maddes blogg 

Tack :P

Bildbomb..

Här kommer lite bilder från helgen :)


Alexander sätter upp krocket.

Jag hjälper till :P

Wilma börjar :)

Sen Alexander.

Och jaaag :) (ego)

Maskar när vi skulle ut och meta :P

Utsikt från bryggan.

Alexander fixar båten :)

Jordgubber ch grädde :D *gott*

Alexander fixar tältet.

Wilma hjäpern till lite.

Och sen jag :P

Nu kommer lite bilder jag inte skriver ngt på.'









Hahahahha, sorry alex.


Tänkte berätta lite nu.
Har badat HUUUR mkt som helst var först i varje gång.
Jag,Alex och wilma fick "sommarjobba" Och fick pengar.

Ska gå och lägga mig nu..

Pussokram <3333


Hemma och RÖSTA PÅ MIG!!

Hej Hej

Gar kommit hem från en riktigt trevlig helg. Lägger in bilder på hrelge sensre



  Hej Jag har blivit uttagen som dagens blogg på Maddes blogg Så SNÄLLA rösta på mig Är nr 6 :D
Här hittar ni till hennes blogg.

Mobilbloggar

Hejhej. Sitter i hallen och väntar på alla. Tröga.Haha. Somsagt så kommer jag inte att lägga in nåt inlägg. Stackars er. Skoja. Hade jätte svårt att somna igår vet inte varför. Jätte trött nu. Snark. Nu kommer typ alla så jag säger hej då :p lovar att lägga in ett inläg på söndag <33333

ej uppdatering..

HejHej

Kommer inte bli någon uppdatering i helgen. Ska till Ljusterö :)

Pussokram Johanna

Skriver nog någran inläg till.


Hemma

HejHej

Är hemma nu från centrum/Swedbank. Har bestämt min kod nu och har pengar på kortet :D

Innan sju imorgon ska vi åka till Ljusterö vi åker så tidigt för att slippa all kö..
Vi skulle igentligen ha åkt ida men blev inte så..
Vad ska ni hitta på på midssomarafton?

Idag har jag typ bara legat ute och stekt :P
SKÖNT!!
Hadde typ 20 grader i skugan och 25-26 i solen :D

Pussokram Johanna


Airplanes <33


Good

är kommer en bra låt :)


Kort KOrt KOrt Kort!!

Mohahahah

Har fått mitt kort nu !!!!


Pussokram :)


Ligger occh kollar på tv..

HejHej

 Har varit hos mina kusiner idag. Det var ju fint väder så vi vra ute hela tiden..

Har inte något att skriva om så Säger Godnatt.


Pussokram.


My eye ♥


Dagens låt


Uppdatering..

HejHej

Idag blir det nog inte så bra upptadering. För jag ska till Annika kl 12 och där så kommer jag typ bara vara med mina kusiner :)
Men skriver nog några mer inlägg innan jag åker :P Så håll koll..
Lägger nå in en dagens låt sen.

:)

Pussokram Johanna



Godnatt

HejHej

Nu sitter jag och kollar på miss Marple ska strax gå oh lägga mig :O

Godnatt Johanna


Farmor har kommit.

HejHej

Nu har farmor kommit... Vet inte varför men hon har iaf kommit.
Hon backade inte in i brevlådan den här gången :) Hahaha...

Pussokram Johanna..


På Alida och Therese fest :)


Har precis ätit,...

HejHej

Siter och kammar igenom håret. Har nämligen precis badat nere på Trinntorp. Det var rätt så kallt..
Imorgon blir det ??? Kanske Annika :) hoppas det..

Lägeger nog in nåt inlägg senare. 

 


Hamburgare.

HejHej

Åt precis lunch . Blev hamburgare som vi värmde upp. Blev inte gott!!!

Har fortfarande inte åkt till tyresö. Ska åka dit och typ en timme.
Blir bad tror jag för det är jätte fint väder ute :D

Pussokram skumbanan. :D




Dagens låt


Konstigt??

Glömde skriva..

Asså det är fett konstigt på Bloggvärde. Min syrra hade lagt ut 6 st inlägg igår (hon fick sin blogg då) och hennes värde var 2 tusen någonting. Och jag haar 1 106.kr Det är konstigt elr  tycker inte ni det?
Och hon har haft det i EN DAG!!!


Konstigt konstigt...


Pussokram. EN förvirrad johanna.


Tyresö

HejHej

Idag så ska jag, Wilma och peter åka till tyresö.
Och desutom idag så ska jag få ett busskort :D (hoppas på ett limegrönt)
Vet inte om jag orkar träna idag... Fett trött och sen så pallar jag inte ta med mig mina grejor.
Sen vet jag inte vad jag ska göra sen...

Vad ska ni göra idag?

Måste ju iaf passa wilma om det blir fint väder man kanske kan gå ner och bada :)
Hoppas iaf det blir fint väder, Men det ser ut som det.

:D


Gammal bild :)

Pussokram :D


Hissar och dissar


Hissar

*Sommarlov, Alltid.

* Syskon :P

* Godis och glass :D

Dissar

*Inget sommarväder.

* Pinsama saker

* Paint!!


Dagens låt


Riktigt bra låt !!!

Rubrik??

HejHej

Har inget att göra Peter har tagit min Ipod, Så vad ska man hitta på då?:(
Slänger nog in en "Dagens låt" sen..

Vet inte vad det blir för mat idag...
Nu ska jag nog sortera mina bilder. :D

Pussokram :D


Burger King.

Har precis kommit hem från burger king var där med wilma och Peter.
Förre vi gick dit så hjälpte jag Wilma att skaffa en blogg.
Klicka här för att komma till hennes blogg!

Nu kommer lite bider från idag:)




Bjuder på den.


Pussokram Johanna





Jordgubbar och Glass

HejHej

Har precis ätit jordgubbar och glass :D *Goooott.
Vet inte vad jag ska göra imorgon.. Kanske vara hemma och slappa typ...
På tisdag så ska jag iaf åka till tyresö hem till pappa måste hämta en massa grejor. Sover ööver där sen.

XoXo Johanna


Hihi Gammal bild :p


Har varit ute och solat :D

HejHej

Har varit ute och solat. Skönt:)
Tror att jag ska träna imorgon elr tror iaf att jag måste träna någon gång den här veckan...
Så på tisdag bestämmer jag nu!!! Eftersom att jag ska till pappa då.

Har Varit på plantagen idag. Köpte två blommor/växter till vårt rum :D Ena är min och ena är wilmas..
Hoppas kortet kommer på onsdag :) elr tisdag
Men det är mer troligt att den kommer på onsdag. Imorgon ska jag få mina månadspengar..
Ska någ börja spara pengarna och handlar ifall det är nåt viktigt. Och låter pappa betae resten(som skor)


Soliga sommarhälsnigar Johanna <3333


Godfinger

HejHej

Håller på att spela ett spel på min ipod som heter godfinger. Där har man en egen planet, Jag vet lite töntigt men fett kul :P hihihaha.

Vet ej vad jag ska görra idag.. Igen...
Tänk att det är midsommar nästa helg. Då ska vi kanske sova i ett tält på ljusterö (alltså jag wilma peter och alexander) Fett kul så hoppas det inte rengar....

Pussokram


Inget att göra...

HejHej

Vad ska ni göra idag då?

Själv vet jag inte vad jag ska göra idag!!
Vill ha mitt visa kort :D kommer någon gång i veckan :)
Vill gå ner och handla i centrum men har inga pengar :(

Pussokram :D



Äppel och Hallon paj :D

Hej

Nu ställde mamma precis in Paajen i ungen :D Gottgott :P



♥Jag älskar dig även om vi bråkar ibland . Så kommer du alltid att stå vid min sida och skydda mig. och jag dig.
Kommer att älska dig tills mitt hjärta slutar slå ÄLSKAR DIG ...
4-EVER.♥


Pussokram :D


Blixtrar och dunder

HejHej

För ungefär kanske 1 timme sedan så blixtrade det jätte mkt!! Det haglade också :P

Idag så kollade jag, Alida och Elin på Kommissarie Späck.Den var så´där..
Efter filmen så åkte vi till gullmarsplan där så sa jag hej då för jag skulle ner till tvärbanan och dom skulle till bussen. 
När jag kom hem (elr inte heme utan till stationen) så mötte mamma upp mig. Sen så gick vi till Swedbank  och fixade ett bankkonto till mig :DDDD <33333



Den här filmen får: JJ½
av JJJJJ
 

Pussokram :P


Långtråkigt

Hej

Har riktigt långtråkigt det är liksom 1 ½ timme kvar tills jag bara ska börja fixa mig :(
Vi ska typ spela i två timmar vet inte om man orkar det / elr det är någ inte pappa som vill det men vi ska spela så långt vi kan :) Tycker jag iaf
Imorgon så blir det ju bio och då ska vi kolla på  last song typ. :)
Ska platta håret sen... Elr jag vet inte :S

Hahah


Dagens låt


Party

HejHej

idag så ska jag ha fest det blir bowling och bio (men bion är imorgon) :D


Hihi

:D

Pussokram <333


topglass

Tjo

Har precis ätit glass och varit nere vid trinntorpbadat och badat var jätte skönt :D

Tänkte göra en glasslista: ( 1- 5)
1. Daim

2. Magnum mandel/ Strawberry white

3. Tip Top

4.Twister

5. Piggelin



Glass jag vill ha tillbaka!!


GottGott :P


Vaknade för nådon timme sen

HejHej

Det är jätte fint väder här idag så jag väntar på farmor så jag kan få mina badkläder sen så sticker jag och tuva ner till trinntortp :)
Längtar tills imorgon :D
Bara några vet vad jag längtar till :P

Pussokram :D


HejHej!!

Holla *-*P

Vad har ni gjort idag då??

Själv har jag varit med min kusin och spelat The sims 3 :)
Har ingen riktigt blogglust idag :P så det blir någ inte nåt mer inlägg idag :P


Pussokram Johanna♥
 


Sitter och äter pannkakor

HejHej

sitter och äter pannkakor med tuva. Vi kollade på en film igår kommer en bild..

Den här filmen får: J
av JJJJJ

Har precis varit ute med Chicko Så söt :)
Vid två så ska vi åka hem till mig så ska vi cova över där till imorrn :P

Pussokram


Dagens låt :D


Är med Tuva :P

HejHej

Har precis kommit hem från ett café där vi åt glass :D
Ska sova över här inatt...
Får se om det blir något mer inlägg..

Pussokram johanna

 


Hamburgare :)

Tjo

Blev hemmagjorda hamburgare idag :P
Ska kolla på Hairspray nu :D


 Godnatt :P <3333


Johanna hissar och dissar

Hissar:
*10 veckor sommarlov?
*Mina kompisar och min Familj :) Love you <3
*Glass :D
Dissar:
*Reng igen
*Oäkta människor
*???


Johanna hissar och dissar

Hissar:
*10 veckor sommarlov?
*Mina kompisar och min Familj :) Love you <3
*Glass :D
Dissar:
*Reng igen
*Oäkta människor
*???


Dagens låt :P

Nån konstig låt innan :P den riktiga

 


Är på landet

HejHej

Är på landet nu som tur var att farmor hade sin dator med sig :P. Hahaha. Iaf så tror jag att jag inte kommar att kunna updatera så mkt idag elr när vi kommer hem så blir det säkert 1 elr 2 inlägg. Man vet aldrig :). Här är det blåsigt/soligt och monligt
Vad har ni för väder idag?

♥Pussokram skumbanan♥ Hahah skoja  


Lata ikväll

Hej

Pappa är lite lat så ikväll blir det..


Men det är också gott :P


Dagens låt.


HejHej!!

Fixade en ny kategori.
Fick ideén från Elin och Jossan


Lite nya grejer.

HejHej

Innan vi var och lämna wilma på ett kalas så var vi i centrum hon behövde köpa present då gick jag in på hm och hittade en väska och trosor.

Vad har ni hittat på idag?





Pussis


Kommentera!!

Snälla kommentera min blogg börjar gå neråt på statestiken!!!

Så snällla


Vet inte vad man ska göra idag??

HejHej

Vaknade vid kvart över 9  bara för att det var någon som smsade miig. (säger inte namn)
Hur somhelst så vet jag inte vad jag ska göra idag...

Några förslag? 
Det blåser fett mkt idag(har inte nåt att skriva om)
Hahah

♥Puss♥


Dagens låt


ZzZzZ

Hej...ZZZZZZ

Haha skoja bara nej vi gick typ och la oss klockan 3 igår och gick upp kl 9 så då borde ni fatta att jag är trött!!

här kommer lite bilder..


Fin solnedgång igår.

Vi <3


Orkar inte lägga ut mer bilder datan är så trög.

Pussar och kramar från johanna


Hemma

HejHej

Hemma från Alida. Kommer lite bilder från igår sen.
Hade iaf jättekul :)

Tack för en rolig kväll ni vet vilka ni är..
♥Love you all♥

Pussokram johanna



Haha


Tårta

Ikväll blir det tårta :D för att vi slutade skolan :P



Har städat rummet!!

HejHej

Har precis städat rummet/ min del av rummet.
Idag var det skolavslutnig kommer med min outfitt sen.
Efter skolavslutnigen så skjutsade pappa mig och Mia till alby där var vi till kanske kl 12 elr nåt??
Det var en tjej som hade svimmat där och det läskiga var att hon  hadde svimmat ute på flotten. Mia trode hon var död. Men sen berättade felix att den tjejen hade svimmat 4-5 gånger bara den här terminen.
Kan inte lägga ut bilder från idag för att jag tog typ alla med min kamera och den sladden är hoss pappa.

Imorgon blir det väl att sova ut och sen åka till tyresö och handla presenter till alida och hoe. Elr så handlar jag dom i väsby cetrum. Sen vid fem så blir det till Alida sen så sover jag över där.

Grattis Alida

♥Johanna♥


Kolla!

HejHej !!

Har ni sett min nya header, Snygg elr vad tycker ni?

Tack till Sandra!!

Pussokram :P 


Måste fixa mig

Hej


Skriver ett litet kort inlägg.
Måste Duscha, Måla naglarna, Välja om jag ska ha tights elr jeanslegginis imorrn...Svåra val.
Men jag har valt vad jag ska ha för naglack varanat gult och varanat vitt. Men på föterna så ska jag antingen Gul elr Vit ?

Har precis ätit middag det blev några starcka kycklingvingar och pommes!!
Skrev inte i förra inlägget att jag ty p inte åt nåt av min macka för den var fett äklig!!!

Vad tycker ni ska jag ha lockigt elr rackt hår imorrn? 
Ska jag ha tights elr jeansleggings till den gula tunikan ??

Blev int så kort inlägg. :P

Kanske kanske gör något sist inlägg senare..

♥Johanna♥


Dagens låt.


Skolavslutning IMORGON :D

HejHej
 
Vad har ni hittat på idag?

Själv har man gått runt albysjön... Tråkigt. Det ända som var kul det var att bada fett varmt. Men vi fick inte bada så länge typ 10 min, Men det var bara föra att vi skulle öva (Elr inte jag utan Josefin och Mia) Dom ska ju spela på skolavslutningen imorrn :P
När dom hade tränat klart så gick vi till Koisken vid bibloiteket och handla sluch(stavning ?). Det var gott..
Sen så åkte jag hem och nu sitter jag här. Har fett ont i fötterna...

Skriver senare...

♥Pussokam ♥


Sitter och fixa naglarna !!

Sitter och fixar naglarna vita..

pusss


Dagens låt


Nice låt :D

Hemma

HejHej

Har precis komit hem (elr jag har kollat lite bloggar först ). Idag har det inte hänt något speciellt i skolan utom att vi kollade på niornas kabare, Lite nice, Men den var inte bättre än min brorsas förra året :P
Imorgon så ska vi ha mentorsdag... Vi ska gå runt Alby sjön så himla BORING!!!

Idag så blir det hemma lagad pizza :D
Vet inte vad jag ska köpa till Alida& Therese i födelsedagspresent... Men jag tror jag kenske vet vad jag ska köpa till .... det ska någ vara .... HIHI <333
Men kommer iaf att kräva att pappa ska betalla för att jag  har betallt allt annat (presenter)

♥johanna♥



Ska ha den gula på skolavslutnigen :P



Dagens låt


Nationaldag!

HejHej

Har varit ute och solat tror att jag fått lite färg iaf. :D
Hoppas ni har gjort nåt kul idag?

Började läsa en bok som heter " Dags att dö" Den är faktist riktigt bra. Än så länge.

Det är många som har komenterat min blogg. Och vill bara säga tack till er B)

Kommer nån gammal bild nu.


♥Pussokram♥


Ca 98 år.


 
Gör testet..


Hahaha


LOL

Hej Hej !!

kominte på nån rubrik ...
Idag vat jag inte vad jga ska göra ...
Jag vill såååå gärna åka till Grönan men har inga pengar. Har shoppat upp allt :S

Vad ska ni hitta på idag då?

Johanna♥


Me and my sister :D <33333


lite nya grejor.

Hej

Har varit hemma ett tag men har inte kunnat skriva något för vi har fixat ute= Trägården och cyklar.

Ska lägga in lite foton från idag...


Jag <333

Wilma posar lite <333

Kollar hur stor jag är ..

Jaaaag <33



Hihi :P


Lite galen.

Me...

Wilma jag älskar dig <333

Grejerna jag köpte idag. Naglack, Nesessär och maskara.


Johanna♥


johanna hissar och dissar

Har lust att hissa och dissa lite.

Hissar
* Sommarlov på onsdag
* Youtube
* SOMMAR

Dissar
* Folk som inte betalar för toan utan tar toan som man har haft.
* Regn
* Snattare



Dagens låt


.

HejHej

Ska snart till centrum och shoppa lite.

Vad ska ni göra idag?

johanna♥


En låt till som jag har sjungt på idag


Dagens låt


Fredag

HejHej

Hej har nyss kommit hem från centrum.
Förts vid typ kl halv ett elr nåt så kom mamma och hämta mig hemma hos pappa sen så åkte vi och hämta wilma på skolan. Tack vare wilma så fick vi spela minigolf var kul det utan att det var lite  kyligt. Tog inga bilder på det...
efter det så åkte vi hem men istället för att åka den vanliga vägen så åkte vi i stan för att se alla student-bilar. Vi kom upp i 20 st. På ett ställe så typ kastade dom omkring öl och resultatet var att  precis allt luktade öl (inte i bilen då). Vi hade nerdragna rutor så det luktade lite.
Det ser fett kul ut att stå på ett flak och bara supa. Skoja. Men igentligen så borde man inte fira att man tar studenten utan bli ledsen p.g.a att man måste börja jobba då :/ har ränat ut att jag står där om 6 år. :D




Pussokram



Nyss duschat :P

HejHej

Ledig idag.. Men har inget att göra, iaf så är mamma ledig idag och är hos mormor och morfar. Sa att jag fick komma dit om jag inte hade nåt att göra. elr så skulle jag vara vid skolan till kl 13.00 ..

skriver senare tror jag :P


Pussokram 


Slut på PRAO.

HejHej

Är hemma från sosso nu har sovit över hos henne från igår.
Det var riktigt kul att prao på slottvillan blev jagad av några galna killar, HIHI.

kan inte skriva mer nu ska äta


pussokram


Rubrik ???

HejHej

Hej har pecis ätit upp en glass. GottGott
Första sommardan idag :D
imorgon blir det prao på slottsvillan. Lite taskigt vi kommer börja kl 08.30 och Elin&Ronja kommer börja 09.00 desutom så kommer dom sluta tidigare än oss, Men struntsamma det är roligare att ta hand om småbarn än att gå i skolan :D♥

xoxo johannna

 


RSS 2.0