Hej bloggen

Hej bloggen idag har jag varit med elin och thoe.först åt vi på "alla pizzor" sen gick vi till elin och pratde och spelade buzz .det var kul.Kommer sakna dig sjukt mkt Elin.

imorgon ska jag vara hemma och chilla .Men på tisdag så ska jag typ till junibacken med med min moster och mina kusiner Emil, 2 år och Elvira ett halvt år det blir kul.På onsdag ska jag,wilma och kolla på bio med min mormor och morfar.



                                                         vad ska ni göra i veckan ?


pussokram johanna<333


 

 


Hejhej

Hej alla bloggläsare!!
Jag sitter och kollar på mtv ... har inget att göra så får kolla på det ... :(
Imorgon ska  jag först till min kusin och passa honom lite sen ska jag till tyresö och vara med elin ett tag och säja hejdå och så innan hon åker till Thailand ... jag kommer sakna  henne jätte mycket!!!!
vi ska typ äta lite lunch och bara vara ...


 vad ska du göra i helgen ??

pussokram johanna


bilder från igår!!


lite bilder från toppen !!!

Var i romme igår :)

Hej igår var jag i Rome alpin . det var as kul men det var kallt ... jag tyckar att det var roligast på eftermiddagen för att då åkta jag och sosso med Elin,jossan,therese,hanna, alida och sen var Hannas pappa med också. VI åkte mest i röda backar... det var nice för då kan man köra störtlopp och sick sack... hihi . På vägen hem  så fick våran buss(6a och 5c) kolla på "UPP" , jag har sett den förut men den är kul.det var jätte tyst på vägen hem men jag tror att alla var trötta elr nåt. Jag smsade med elin på vägen och dom hade haft ett godiskrig . jag ville åka med 6c istället för 5:orna , fett kul att ha ett godiskrig . HAHA XD ...
Idag så var jag med elin och hanna vi spelade buzz. när vi hade spelat klart så fick elin lust att gå ut så det gjorde vi ,när vi var ute så gick vi till vivo och köpte munkar ... hihi ... jag och elin  hade planerat att vi skulle gå på melodifestivalens final och se på Erik Saade ...Så snygg och söt hihi ... Jag har "manboy" på ipoden fet bra :D

Ska lägga ut några bilder snart !!


pussokram johanna

En dag kvar tills Romme Alpin :) !!!

Imorgon så är det romme som gäller :) !! jag håller på att fixa låtar till min ipod nu :) jag har typ fixar 100 låtar eller nåt... jag ska ha med mig(att äta alltså) en smörgås med ost skinka och sallad på :) det blir gott... jag ska sitt brevid sosso på bussen ... hon är laktos så jag vill inte ta med mig en marabo , det blev en liten lion istället :)

en bild från google på romme alpin :)

vi ska vara vid skolan vid 5.45 så det blir att gå upp kl 4.45 :(


pussokram johanna


Söndag...

                                                    HejHej!!
Hej alla bloggläsare... idag har jag varit hemma och gjort läxor så att jag inte behöver göra dom på tisdag, för då blir jag ledig isället...
Men en sak fattade jag inte ,  det var på so:n , för vi brukar ha en vecka på oss att göra läxan nu har vi från fredag till tisdag ... så jag ska fråga robert det imorgon...
Jag skulle vilja se valentines day på bio , den verkar jätte bra .... hihi...
Nu kommer lite bilder från vässarö med förra klassen:


jag på väg till vässarö , på båten...

jossan och elin .på båten ...hihihi

mia,fredrik,jag,olle,josefin,sosso,tb(felix),niklas...

Therese och alida... ronja och vikan i bakgrunden

jag när vi gör någon övning .. hihi

mia,sosso och jag plus i bakgrunden Elin och jossan

Tb, Alida,therese och jag

Jag är vi åker linbana :D det var kul!!

sosso när vi skulle bada det ver i maj!!! deet va jätte kallt !!!!

jag hihihi...

Sosso i vattnet ... Det ser ut som nån bitter henne i rumpan

Jag på väg ner i vattnet ... HIHIHI

Jag UNDER vattnet !!! HaHa

Jag ville bara komma upp ur vattnet och komma till bastun :P

Stället där vi bada och basta :D

Jag på vägen hem!!!


Jag längtar verkligen till våran förra klass
Nu ska jag kolla på tv!!


PUSSOKRAM OCH ALLA HJÄRTANS DAG // Johanna <333

Lite bilder jag skulle lagt ut igår!!

NU ska jag lägga ut bilder jag skulle jagt ut igår men som inte gick !!!

Egobilder!!
jag i måndags elr nåt...

jag i min piyamas jag fick i julas ... elr bara byxorna :)

jag när jag väntade på wilmas teater igår !!!!
 
Fanny min hund så söt ... och gammal .... 13 år...


pussokram johanna

Väntar på glee !!

Hejs alla sötisar ... Jag sitter och väntar på glee <33 ska till mamma imorgon och jag tror att jag ska köpa jeansleggings på ginatricote , jag tror att det ska bli ett par svarta för då har jag flera olika färger. :) pappa ska måla mitt rum nästa vecka ... Vi hade spanska prov idag det gick satt på bra tror jag vet inte riktigt . Nästa vecka på tisdag på ska vi ha hemstudie dag . Och vi får grejorna som vi ska göra imorn så jag gör dom i helgen så har jag ledigt på tisdag ... Och om tre veckor så är det sportlov och då på där ska vi hämta våran hund :) !! Det ska bli kul!! Ska lägga ut lite bilder.! Pussokram johanna

Hej ...

Hej alla sötisar...

Det var länge sen jag la in bilder så jag ska göra det nu :)

jaaaaaag<33333
jag för nån minut sen...



jag i simhallen igår...




pussokram johanna.....<3333


RSS 2.0