Alice i underlandet!

HejHej

Sitter och kollar på alice i underlandet med min syrra. mysigt.

Igår efter skolan så gick jag och nicole hem till elin. Där var Th och Alida. Hemma hos elin var vi i kanske en och en halv timme. Sen så fick jag och elin väldigt bråtom, för vi skulle vara barnvakt. och dagiset som erica går på hade redan stängt. Så elin fick cykla jätte snbbt dit medans jag fick cykla och hämta william.

Efter vi hade varit barnvakt, som var mysigt. Åkte vi och hämta th och sedan så åkte vi (Jag,Elin och th) till stugan en sista gång innnan vi flytta helt!! suck...

Ni kan hitta bilder från igår på elins blogg!

Imorgon så blir det shopping med mina favotjejer :) <3

Love


Älskar bilden och dig gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0