Not long now

Har inte bloggat pga att det har varit det finnaste vädret på länge.. Har fått lite färg faktist. Det har f*n vart påsklov palla att sitta inne framför datorn liksom!!


HejHej

På påsklovet så har det hänt rätt så mycket,

På måndagen så åkte jag och wilma till farmor, där var min kusin tuva. Vi var och träffa min farfar på sjukhuset,  shoppa lite och sola mycket haha. Vi sovde där till tisdagen, då kom mormor och morfar och hämta oss för vi skulle till  min kusin emil och fira han på sin fyraårsdag.

På onsdagen så åkte jag hem till elin och chilla, sedan så gick vi och mötte upp th sedan så gick vi till mig.
Vi vårstädade i stugan, letade påskägg och kollad på bb :)

På torsdagen så var jag och elin vara barnvakt.
Vi letede påskägg och spelade minigolf. Det var kul.
Vi sov i stugan då också.

På fredagen så solade vi hemma hos elin och åt revbenspjäll och kyckling. Sedan gick vi ut och tog MASSA kort. (kommer sen)
Lördagen så gick vi en massa alltså!! Inte kul..
sen så åkte jag hem till mormor och morfar och åt påsklunch.
KOmmer trogligen en massa bilder på tisdag.

Juste imorgon så ska vi fira mig (fyller igentligen inte år först på onsdag men mamma och fredrik åker till aruba på tisdag) Hoppas att jag får mycket fint :) Tror att jag får mest dollar till usa :)

Nu orkar jag inte skriva mer :P

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0