Mysig helg + NF

HejHej

Igår så åkte jag till tyresö tidigt (började åka tidigt, kom fram vid halv tolv) vi skulle till NF, alltså
jag, Elin, Nicole, Therese och Alida. Där var vi till typ tre - fyra.
Hittade en nässesär (?) och ett paket från depend med massa naglacksprodukter :). nice
Sen så åkte Alida och Nicole hem tidigare, elr dom åkte hem till nicole och hämtade grejor.
Jag, Elin och Therese stannade kvar och shoppa lite ;) sen så mötte vi nicole och alida i Tc. Sen så åkte vi hem till elin och hämtade sov-gejor. (min mamma hade lämnat mina kläder där).

Hemma hos Alida( Där vi skulle sova) så åt vi midddag och snacks :) Vid typ elva halv tolv så spelade vi först Twister sen så lekte vi kurra gömma, Hahha ;) 

Vi hade fett kul!!!
Älskar er, Puss

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Härlig kväll alltså!!!!! Galet kul när vi sprang runt där nere och allt!!! Grym!!<333 love u

2010-11-21 @ 18:10:59
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0