Helgen...

HejHej...

Nu ska jah berätta om helgen:

I fredags så var jag och Elin barnvakt till William och Erica. Det var meningen att vi skulle åka pulka men det blev för mörkt. Så vi gick hem och kollade på tv och så.  Sen så kom Daniel och Maria hem vid 22.00 typ.
Sen så åkte vi hem till mig och sovde i stugan.

I går så var jag, Elin och hennes pappa på någon julmarknad mitt ute i intet (?) . hahah. Blev iaf godis och brända mandlar. :P (slut nu)

Och idag så var jag och pappa och handla vinter-skor. Blev ett par viking skor. Ser okej ut.
Gick iaf runt i typ TUSEN butiker... höhö... inte riktigt men nästan.


Här är skorna ;)

Pussokram nu ska jag måla naglarna (tror jag elr så ska jag duscha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0