sitter vid datorn i skolan...

Hej nu har vi bild , men våran bildlärare är inte här idag så jag kan inte göra det jag ville... elr nåt sånt . så jag frågade om jag kunde gå in på datorn. och det fick jag...

Lite om igår: Alida och therese var hemma hos mig . tur att vi hade samma lektion på slutet .Vi hade spanska. och vi fick sluta 20 min före för att tv inte funka ... hihihi... först så gick vi till vivo(elr sprang,jogga) och köpte ostfrallor. en av bussarna gick kl 14.53 så vi ville hinnamed den , det hade vi gjort om vi inte tagit så lång tid på oss att handla ... när vi var vid busshållsplatsen så såg vi att den var vid skolan.. Vi hade alltså missat den...
när vi kom hem till mig så lekte vi lite med Hoppy. Han var JÄTTE busig han brukar inte vara det. men efter ett tag så somna han ... så söt . Sen så gick vi upp till mitt rum och th och alida lekte lite med min kamera och tog kort och så. sen så skulle dom hem och jag földe med dom till bussen Alida tog kort då också. HIHI XD

Idag fyller min mamma år, men vi ska fira henne imorgon då ska vi äta på Hard Rock Café. Vi har nämligen 50% där för mammas kusin jobbar där.

jag kommer få slute kl 13.00 istället för 14.00 hihi . det är bra ...



pussokram johanna

kanske skriver senare....

Kommentarer
Postat av: Alida

Sv:Haha det blev många skratt också! Hoppas du får en trevlig helg. Kramar från oss:P<33

2010-03-12 @ 16:56:51
URL: http://aliiidaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävling på min blogg:D

2010-03-12 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0