hejhej!

Hej bloggen .
Idag har jag vart och kollat på bio jag kollade på Alvin och gänget 2. Det var inte jag som valde . men jag var iallafall där med Wilma,mormor och morfar. När vi hade kollat klart så åkte vi hem till mormor och morfar och där var (erl dom väntade på parkeringen ) Marie och Östen (min andra  moster och hans man) Dom har vart i skåne och hälsat på våran kusin Tobias som pluggar elr någonting där. Dom ska bo hos mormor och morfar till någon dag sen ska dom bo på hotell.Sen ska dom tillbaka till Gotland där dom bor. jag fick några kläder(elr TVÅ stora påsar med kläder) av min kusin som fyller 18 år i år , hon heter sofie och är jätte snäll.
Imorgon ska vi till skåne !!!!! hihi haha och på fredag ska vi hämta våran hund.  och mellan torsdag och fredag ska jag sova på ett hotell så det blir nice och mysigt.
Så jag kommer någ inte kunna skriva något inlägg på två dagar.





pussokram johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv:



Ja de ar mycket tidsskillnad... Jag har brannt mig igar och det var inte skont kan jag lova! Brannde mig pa oronen, axlara, armarna, ryggen osv. Fast jag lag i skuggan :( Saknar dig supermycket! Puss och kram <33333333333

2010-03-06 @ 04:04:51
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0