HejHej!!

Hallo alla !!
Nu har vi hämtat våran hund den heter Hoppy och är så söt (vi hämtade den i fredags)oops :P
lägger in bilder senare i inlägget...

Idag var det första dagen efter sportlovet det var både roligt och tråkigt.
Roligt: 1.Att träffa alla kompisar.
          2. kommer inte på nåt mer .HIHI :D

Tråkigt: 1. Man behöver gå upp tidigt på morgonen.
            2. Man behöver gå och lägga tidigare.
            3. Man behöver gå i skolan !!.
            4. Man får läxor:(

jag har också tränat idag med mamma .Vi tränarpå ett place som heter "Curves" , det är något Amrikanskt som har djort det . Det är iallafall typ cirkel tränig...

imorgon ska jag slappa om jag inte är med någon kompis  ...

på onsdag ska jag träna.

och på torsdag ska Alida och Therese komma och kolla på valpen det blir nice XD

                                       vad ska ni göra i veckan?


här har jag lite röda kinder .Hade precis tränat :) hihi

Ska lägga in lite bilder på valpen :D

Han sover typ hela. Bilden blev lite sudig pga har dålig kamera på mobilen.

Detta var när vi precis hade hämtat honom :P

Lite bilder från hotellet.. elr en bild från hotellet...

(sudig bild) jag fick dela säng med Wilma vi sov i sängen till höger och anna och pappa sov i den andra...




XOXO johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Absolut :)



Vilken sot liten hund, sott namn ocksa! Ja, jag laste tidningen har idag och da laste jag att nan pa facebook hade sagt att den var eric saade och lurat folk pa pengar :( Ja, Eric kommer fan vinna : <33333 Saknar dig!

2010-03-09 @ 15:36:17
URL: http://elliinns.blogg.se/
Postat av: Therese

Så söt Hoppy e, längtar till imorgon efter skolan;)

Vi kanske kan gå och handla ostfrallor igen... Haha:D:S<333

2010-03-10 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0