´hej alla!!

Hej Hej!!

ska berätta vad jag gjorde igår: jag gick upp typ vid ........... typ ......eeehhh... ok vi säjer 10.00 elr någonting....
sen åt jag frukost. smoothie :D .
sen gick jag upp till mitt rum och satt på en stol och gjorde ingenting ett tag.(trött). sen kollade jag på när min syrra och min låtsas brorsa spelade SSX tricky. typ. sen började dom hålla på med en hellium ballong från Hard Rock. och när dom gjorde det så stängde jag av playstationen och spelade wii, the sims på en öde ö. det är  kul.och jag spelade det hela dan sen...hihi <33333


idag så var det skola och jag försökte få med robert om att få stanna i skolan i stället för att åka till nåt jäkla armémussét. :( och detsutom så kommer Elin hem på onsdag om hon inte stannar hemma p.g.a ont i halsen jag hoppas verkligen inte det...
Hon sitter typ på planet nu :) har saknat henne grymt mkt :D



XOXO johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0