Elin precis åkt hem...

HejHej!!

Från igår tills idag så sovde Elin över hos mig.Kul.  Först så hämtade pappa oss vid skolan sen så åkte vi till vivo och handla godis. Gott... när vi kom hem så spelade vi "tjejsnack" det var jättekul. Jag fick stopa in en isbit i tröjan... inte skönt ... min tröja blev jätteblöt.hihi :D. sen så gick jag och Elin upp till stugan(där vi skulöle sova) typ tio min innan let's dance. det var rätt så kallt från början men det blev varmare sen. Efter Let's dance så kollade vi på solsidan .Då var Elin trött eftersom hon ligger lite före... Hon somnade typ efter en kvart eller nåt sånt... När det var slut så är det ju nyheter så då stängde jag av tv. somnade rätt snabbt. hihi. Jag vaknade typ 7 ,PÅ EN LÖRDAG, då var elin vaken , hon hade typ vaknat klockan 6 , men hade somnat om... När jag vakna så satte jag på tv. då var det Andra avenyn. när det var slut så kollade vi på Bert . hihi. sen så gick vi ner och åt frukost. Sen gick vi upp och spelade tjejsnack igen.HIHI. Sen så kom wilmas kompis och dom kollade på tv sen så gick vi ner till trinntorp och handla glass, jag tog en Twister och Elin tog en pigelin. Vi gick mot bryggan och det var jätte mkt snö så det läckte in i mina skor. när vi kom tillbaka så splede vi ´lite mer, och då var en annan av wilmas kompisar här också,  
Jag var på lite bushumör så då gick jag och elin och knacka på wilmas dör .HEHE. sen så sprag vi in i pappas rum. och gömde oss. Wilma blev as lack. och börja slåss och så sen så när dom gick ner så tog jag och elin hennes giraff och gömde under min säng. hihi . dom har typ inte märkt att vi tagit den. hihi.
Sen så blev det vofflor till lunch. mmmm...

Sen så åkte elin hem...
En av Wilmas kompisar ska kanske sova över här.. jag kommer dööööö..


pussokram johanna


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag förstår att du skulle dött haha :)

2010-03-20 @ 21:20:49
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0