Varit hos Elin !!

Hej!!

Har precis kommit upp för studsmattan med Wilma...

kom hem från Elin för kanske 1-2 timmar sen??...
Jag åkte till henne igår Ca kl 11 , När vi kom dit så kolla vi lite på tv (Mtv), Sen så gick vi till pizzerian. Där kom fredrik som skulle vara med oss... När vi hade ätit typ halva pizzan så gick vi hem (var as mätt).. Hihi :P
där hemma så kollade vi typ på film och sen så tog vi glass efter ett tag alltså,,, vi kollade lite mer på tv/Film.
Sen så vid typ vid 4-5 elr nåt så kom  Hanna och va med oss en liten stund. Hon åkte efter ett tag...
Sen så var det mat och Fredrik skulle igentligen äta i centrum själv , Så Elins pappa sa att han kunde ät med oss. Hennes pappa hade gäster.                                                                                                                         När vi gick ner så gick Elin på toa.. och en av hennes pappas kompisar frågade:
Hur är det med Elin då?. Jag ba : Va? , Han:Hur är det med elin då?. jag Braa...
Elin hörde innefrån toan så hon skickade ett sms till mig : Pinsamt?, (Det kanske inte låter så roligt men det var det då). Efter maten så gick vi till till Vivo och handla godis :P...

Fredrik gick hem typ vid kl 20.40 elr nåt...
sen så kollade vi på film/tv.. jag vet inte vad kl var när vi gick och la oss men int så tidigt....


Imorse så vakna vid vid typ tjugo i nio typ.. Vi slöa lite sen så gick vi upp och kläde på oss. Vi gick ner och gjorde frukost...
Senare så gick vi till Hanna och gick ut med någon hund. Vi gick hem till Elin igen och ???? sen så gjorde vi lunch och då kom fredrik. -------------------------------------


NU måste jag verlikligen gå och duscha :P

puss<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0