Tjatja !

Hejhej ! Jag har inte skrivit på ett tag p.g.a att jag har vart i hälsingland . Och har inte haft någon data :( Hihi ... Jag kom hem igår . Då för två dagar sen så hade jag paxat duchen . Hihi . För vi har ingen duch där . Men när jag hade duchat klart så frågade elin vad jag skulle göra på kvällen . Jag skulle ju inte göra nåt så hon frågade om jag ville sova över .. Vi ville igentligen sova uppe i min stuga men vi fick inte för att vi precis hade kommit hem . Så det fick bli hemma hos Alida :) <33 Det var Thoe,Elin och jag som sovde hemma hos Alida . Det var så klart Alida också . Haha. Vi sjöng typ com hem reklamens sång hela kvällen . Om ni fattar. Hihi ... Men idag så kollade vi på farsan . Den var Sådär . Jag tyckte att den inte hände någonting . Sen så åkte vi hem . Jag följde med Elin hem , när vi hade kommit en bit så kom elin på att hon inte hade nycklar . Hihi . Så Vi var ute och gick . Och satte oss vid vivo . Är det någon som kan fixa min header ? ? :) <33 pussokram johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0