Trött och ont i huvet!

Hejhej

Sitter och pluggar, eller försöker, men har har ont i huvudet och är riktigt trött!!

I fredags så sover jag hos Elin med Elin och th. Det var riktigt mysigt!!!

Och igår vid 14:00 var vi i församlinghemmet! Vi gjorde massa lekar och övningar! Jag tyckte att det var jätte kul! Utan våran drama! Jag, Elin, jossan och Viktoria hade ett eget rum, alla andra tjejer var i försammlingsrmet! Vi var vakna till 3:00 typ och gick upp 8:00!! Vid elva så var det gudstjänst! Jag kom hem vid 12:30 kanske sen så köpte jag mandelmassa till pappa i fars-dags present!! Han älskar det!! Köpte också sura bilar! Har lite ont i munnen nu! Haha!! Försökte plugga men gick inte var så trött! Så jag gick och la mig tänkte sova i nån timme! Men blev från 13:30 till 16:50 haha!!

Till middag så blev det nyfångad abborre så himla gott!!!!

Ny ska jag försöka plugga!!


Kommentarer
Postat av: bea

Vilken Fin bild :) !

Är allt bra med dig nu efter helgen, peppad inför en ny vecka :D ?!

Kram på dig

2011-11-14 @ 09:53:57
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: A.L

God morgon :) hoppas du får en bra dag

2011-11-15 @ 05:52:22
URL: http://stockholmtomarbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0